Begynder - hvordan kommer jeg godt i gang ~
Fra : Thomas Bjørn

Dato : 26-02-01 01:06

Hej NG

Jeg har læst en del databaseteori og skal nu i gang med SQL. Jeg har fået
fat i en god bog, men hvilken database kan jeg lege med SQL på (gratis) og
er der evt. nogle gode tutorials til denne ?

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 26-02-01 11:23

http://ourworld.compuserve.com/homepages/OCELOTSQL/

--
Kristian Damm Jensen | Feed the hungry. Go to
kristian-damm.jensen@capgemini.dk | http://www.thehungersite.com