Jeg ved ikke...
Fra : Live4Him

Dato : 26-02-01 00:07

....om det er det rette forum at være personlig i, men min tro er på
nulpunktet og min tinnitus er blevet værre. Jeg sukker flere gange om dagen
til Gud, men Han synes ikke at svare. Jeg beder om hjælp til at komme
igennem dagen, og jeg beder specielt om at Han åbenbarer sig - sin kærlighed
og nærvær for mig, men jeg synes ikke at kunne komme hverken frem eller
tilbage til trods for alle mine bønner - som om Han har forladt mig.

jørgen.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 26-02-01 00:17

Live4Him <au_536@lite.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97c3a7$itp$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> og nærvær for mig, men jeg synes ikke at kunne komme hverken frem eller
> tilbage til trods for alle mine bønner - som om Han har forladt mig.

Hej Jørgen!!
Du kan vende ryggen til Gud men han vender ikke ryggen til dig.... har du
tænkt over at alene det at du lever at blomster spirer op ad jorden er en
åbenbaring af hans nærhed og kærlighed ...?? men jeg vil tage dig med i min
aftenbøn ....

tidlige mandagshils fra Anne - Marie

--
der er ved at lave hjemmesidde på adr:
http://www.sanwoo.subnet.dk

Fra : Live4Him

Dato : 26-02-01 13:42

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænkt over at alene det at du lever at blomster spirer op ad jorden er en
> åbenbaring af hans nærhed og kærlighed ...?? men jeg vil tage dig med i
--------------------
Mange tak. Og tak for din private mail - der er nok mere sandhed i det end
man umiddelbart lægger mærke til.

jørgen.

Fra : Søren S. Mikkelsen

Dato : 26-02-01 04:17

Tinnitus klarer Charles Ndifon i et ruf...han er på Drejervej, i København,
mandag og tirsdag (26-27/2) kl. 19.00 kom to timer før(17) for at stå i kø..og
hold ud til enden. Vær pågående.
S.

Fra : Live4Him

Dato : 26-02-01 13:42

"Søren S. Mikkelsen" <ssm@io.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
København,
> mandag og tirsdag (26-27/2) kl. 19.00 kom to timer før(17) for at stå i
Jeg er desværre for dårlig til at tage til det møde, så Gud må helbrede mig
udenom Charles Ndifon. Måske vil de bede for mig derinde, selvom jeg ikke er
fysisk tilstede. Engang fik jeg også en bønnedug tilsendt. I Apg er nævnt at
tøjstykker fra Paulus bragte helbredelse med sig.

jørgen.