Sprogpakke til 3310/15
Fra : Akalut Filimonsen

Dato : 14-10-02 10:48

Kan man installere eksempelvis italiensk i stedet for svensk???
hvis ja ved nogen hvor/hvordan m.m.

takker

Fra : Per Sørensen

Dato : 14-10-02 10:49

Det kan sagtens lade sig gøre, du skal bare have det man kalder et dongle
sæt, eller henvende dig til en unlocker, de fleste kan også opgradere samt
ændre sprogpakke i din telefon, se evt. mere på min side:)

--
www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.

Fra : Akalut Filimonsen

Dato : 14-10-02 11:18

Min unlocker kan ikke finde den italienske pakke/sprog til en 3315... kan du
hjælpe???

Fra : Per Sørensen

Dato : 14-10-02 11:29

Såvidt jeg kan se skal jeg tilbage til vers. 5.13 for at finde italiens
sprog, så kan du ikke køre 3315, men om det findes ved jeg ikke , men
undersøger det:)

Fra : Per Sørensen

Dato : 14-10-02 11:46

Jeg har fundet den pakke du eftersøger, i vers. 5.57, der burde du kunne få
slået 3315 til:)

Fra : Luke

Dato : 14-10-02 12:16

Kan den så tilføjes så man har dansk, engelsk og italiensk ordbog på en gang
?

Luke

Fra : Per Sørensen

Dato : 14-10-02 12:57

Nej dansk kan ikke komme med, men engelsk er der og så en 3-4 andre sprog:)