css (float) crasher NN4
Fra : Christian Liljedahl

Dato : 25-02-01 23:04

Hejsa

Hermed opfølges på tråden width og height, idet subj. nu er mit css vs. NN4
problem.

Jeg har ved at klippe og klistre lokaliseret problemet til dette:
Fx. på siden:
http://www2.spejdernet.dk/ho/qwerty123hou/kursuscen/gilwell.php

Har jeg tre kolonner, som jeg placerer med 3 <div> bokse med float:left;

div.fac-text {
WIDTH: 320px;
background-color: #FFFFFF;
padding: 2px;
border: 4px solid #008000;
float:left;
margin-left:25px;
}

/* De to div som kommer herunder er dem, som crasher NN4!!! */

div.fac-images {
margin:2px;
float:left;
}

div.fac-infobox {
margin:2px;
float:left;
}

/* De to div som er herover er dem, som crasher NN4!!! */

Som det ses er det de boksen med billeder og med information dem, som
crasher NN4.

Kan nogen forklare det? Og er der er måde at klare det jeg ønsker så NN4
forstår?

Jeg vil have siden til at se således ud:
______ _ __
| ||_||in|
|tekst ||_||fo|
| ||_||__|
| ||_|
| |
|______|

Jeg vil helst kunne nøjes med at løse "problemet" fra mit stylesheet, da jeg
ellers skal omformattere *temmelig* mange sider.

Med de venligste hilsner

CHristian Liljedahl
--
....;.::.;.;.:::;:..;.;.:.;....;..;.:..;...;.;:.;;
Christian Liljedahl - Rektorparken 1, 422

Fra : Christian Liljedahl

Dato : 26-02-01 21:34

"Christian Liljedahl" <chris.ti.an@lil.je.dahl.dk>

> Som det ses er det de boksen med billeder og med information dem, som
> crasher NN4.

Jeg har midlertidigt løst problemet med at lave separate stylesheet til NN4
og IE . (Efter Allan Vebels opskrift: Tak for det!)
Mine sider ser lidt usle ud i NN4, men nu crasher den ikke. Med tiden pynter
jeg nok også på det

Med venlig hilsen
Christian LIljedahl