MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
mptask
Fra : reno

Dato : 14-10-02 08:23

Jeg køre win xp pro. Engang imellem kommer der en meddelelse at xp har
fundet en fejl i filen mptask, om jeg vil sende en fejlmeddelelse eller ej,
jeg vælger at lade være med at sende den, og det lader til at det hele køre
uden nogen problemer, hvad gør filen mptask. kan jeg slette den eller hvad,
er der nogen kloge hoveder her inde som har været ude for det samme.
mvh. Reno

Fra : Jakob Nilsson

Dato : 14-10-02 09:43

>"reno" <leomastek@mail.tele.dk> wrote
> Engang imellem kommer der en meddelelse at xp har
> fundet en fejl i filen mptask...hvad gør filen mptask. kan jeg slette den eller hvad,
> er der nogen kloge hoveder her inde som har været ude for det samme.

Hej Reno,

Jeg kender ikke mptask men måske hvis du kommer med lidt flere informationer:
Har du en fil liggende i dit system32 directory der hedder mptask.exe, i givet fald hvad er størrelsen på filen?
Har du en proces kørende (når du kigger i task manager) der hedder noget med mptask?
Får du nogle fejl i Event Loggen, der har med mptask at gøre?

Mvh.
Jakob