Køkken,- kvalitet
Fra : Alf Tonnstad

Dato : 14-10-02 06:20

Vi skal bygge nytt hus, og kikker nå på køkken-innredning. Vi lar oss
imponere av det danske design, men er litt usikre på kvalitets-rangering av
disse. Til nå har vi sett på Multiform, Invita, Unoform og HTH.
Finnes det noen markedsundersøkelse på kvalitet, eller er det noe i DK som
vil dele sin erfaring?

mvh
Alf

Fra : Ole Stigaard

Dato : 14-10-02 13:18

"Alf Tonnstad" <alf@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:aodkcp$mik$1@oslo-nntp.eunet.no...
> [...]
> disse. Til nå har vi sett på Multiform, Invita, Unoform og HTH.
> Finnes det noen markedsundersøkelse på kvalitet, eller er det noe i DK som

Multiform: Gode materialer, god forarbejdning og gennemtænkte (individuelle) løsninger
Invita: OK kvalitet, er præget af samlebåndsmentalitet, men god forarbejdning
Unoform: State of the art, lavet færdigt hele vejen igennem. DYRT!
HTH: Det ser ved første øjekast godt ud, men kvaliteten er ikke helt i top. Tynd laminat / papir på porøs, let spånplade. Prisen er
til gengæld også lavere end de andre.

--
Ole S

Fra : Preben Kaas

Dato : 15-10-02 22:20

On Mon, 14 Oct 2002 14:17:53 +0200, "Ole Stigaard"
<stigardNOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> [...]
Vi har sidste efterår monteret et hvidt køkken fra Svane.
Det er ret dyrt men til gengæld er kvaliteten samt servicen helt i
top.

Preben

Fra : Tommy Hansen

Dato : 14-10-02 18:40

Heja Alf.

> [...]
> disse. Til nå har vi sett på Multiform, Invita, Unoform og HTH.
> Finnes det noen markedsundersøkelse på kvalitet, eller er det noe i DK som

Vi monterede nyt køkken i foråret og efter at have set stort set alle
køkkener valgte vi Invita, hvor vi synes at pris/kvalitetsforeholdet er i
orden. Det kunne lige så godt have været Svane, men de havde ikke de låger
vi ville have.
HTH er i lidt dårligere kvalitet og finish en de to nævnte. Vordingborg
køkkenet har en meeeget dårlig finish og så er de fleste af deres låger
lavet med plasticfolie.
Multiform og Unoform er i flot kvalitet, men koster desværre uhyggeligt
meget mere.

Desværre er det lidt "farligt" at svare på sådanne spørgsmål her, da folk
bliver "sure" hvis man lige netop kritiserer deres køkken - men jeg vover
pelsen.

Vi i øvrigt NORSK granit som bordplader over det hele (Blue Pearl) - FLOT og
LÆKKERT.....og dyrt.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...