Billige fliser - hvor?
Fra : Morten Asmussen

Dato : 13-10-02 21:20

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men jeg håber, der er
nogle venlige sjæle, der kan hjælpe mig med at finde nogle steder på
Sjælland, som sælger billige fliser. Jeg skal bruge ca. 160 kvm til terrasse
og indkørsel plus diverse omkring vores nye hus. Jeg skal bruge
bondegårdssten, herregårdssten eller nybrosten alle i grå eller gråmix.

På forhånd tak

Morten Asmussen

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 13-10-02 21:42

"Morten Asmussen" <36168770@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og indkørsel plus diverse omkring vores nye hus. Jeg skal bruge
> bondegårdssten, herregårdssten eller nybrosten alle i grå eller gråmix.

Prøv forhandlere af genbrugsbyggematerialer.
Du får bl.a.

LMM Genbrug a/s
Københavnsvej 222
DK 4600 Køge
Tlf.: 56 66 28 00
Fax.: 56 66 28 10
Speciale:
Lager: Alle former for genbrugsvarer fra nedrevne huse.
Fortrinsvist fra 1900 tallet .

og

http://www.raadvad.dk/old/4_0/4_2/4_2_3.html

Venlig hilsen Birgitte

Fra : Jan Holm

Dato : 13-10-02 22:46

Birgitte Abkjær wrote:
> http://www.raadvad.dk/old/4_0/4_2/4_2_3.html

Er der nogen der kender til nedbrydningsfirmaer med
salg af materialer omkring Aalborg ?

mvh
Jan Holm

Fra : Henrik Jensen

Dato : 14-10-02 00:03

http://www.bergs-beton.dk/
--
Venlig hilsen / Best regards

Henrik Jensen

Fra : John Jensen

Dato : 15-10-02 17:03

Prøv Skansbeton de kommer over hele landet og de er 25-30% billiger end de
andre"IBF og Unibeton og BC"