Chart.dk vises ikke
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 13-10-02 20:59

Er der nogen der kan hjælpe mig? jeg har problemer med at få chart ikonet
til at vise sig på min forside, på min nye site: http://praxis-it.dk/humor/
I stedet får man meldingen "fejl på siden"........nogen der kan se hvad der
er galt?

--
VH Pernille Lauridsen
http://praxis-it.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 14-10-02 11:50

Pernille Lauridsen wrote in
<3da9d09a$0$3767$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> [...]
> http://praxis-it.dk/humor/ I stedet får man meldingen "fejl på
> siden"........nogen der kan se hvad der er galt?

Der er slet ikke noget Chart-relateret kode på den side.

Til gengæld er der noget ret mystisk javascript og html.

Der er intet på den side, som javascript kan gavne. Fjern alt javascript! :)

Og så er der denne tekst:

Nøgleord:

Det har du nok også lyst til at slette. :)

I det hele taget kan jeg ikke se noget formål med den side. Jeg vil faktisk
anbefale dig at slette den helt. Hvorfor lave frames, når man ikke bruger
dem?

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 14-10-02 23:10

SÅ lykkedes det.
Det var forkert kode jeg havde sat ind, og bagefter fik jeg sat 2
forskellige koder ind oven i hinanden*GGG*

Tak for hjælpen

--
VH Pernille Lauridsen
http://praxis-it.dk