Java Virtual Machine til Windows XP kan he~
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-10-02 20:25

Da der nu er flere der har bedt mig om Virtual Machine, har jeg lagt den op
i et fjernbibliotek. Min ADSL laver ikke andet end at spytte JVMer afsted
hele dagen lang med sine 16.7Kb/s. Nu kan i selv hente den, kan i =)

Kopier nedenstående link ind i en downloadassistent...

http://hesteskelet.dm42.dk/jvm/msjavx86.exe

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-02 21:00

Sun, 13 Oct 2002 21:24:44 +0200, skrev "Trygleren [9000]"
<TryglerenSLETDETHER@tdcadsl.dk>:

>Da der nu er flere der har bedt mig om Virtual Machine, har jeg lagt den op
>i et fjernbibliotek. Min ADSL laver ikke andet end at spytte JVMer afsted
>hele dagen lang med sine 16.7Kb/s. Nu kan i selv hente den, kan i =)

Den kan nu sagtens hentes hos MS.
<http://www.microsoft.com/java/download/dl_sdk40vm.htm>

Fra : Anders

Dato : 13-10-02 21:45