Lydproblem i Mafia.
Fra : Vega

Dato : 13-10-02 20:19

Hej.

Jeg har et problem med lyden. Når jeg spiller og nogle personer snakker, har
de "musestemmer" hvad kan jeg gøre ved det?

Mit system:

AMD Athlon Tbird 1200@1333
Soltek SL-75KAV Bundkort med onboard lydkort
384 mb pc133 sdram
Geforce4 Ti4400

Mvh. Vega.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-02 06:46

Der er en masse "sound options" inde under setup filen, (kan ikke huske hvad
den hedder) Der kan du bla. disable EAX, prøv det og de andre ting man kan
sætte til/fra

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!