Kan ikke sende mail
Fra : Keld Nielsen

Dato : 25-02-01 22:24

På en maskine med windows98 er der installeret OutLook Express 5,5 sp. 1,
kommer følgende meddelse når der skal sendes en mail:

Meddelsen kunn ikke sendes.
Nogle af modtagerne af denne meddelse er ikke gyldige.
Ret navne.

Der er ingen problem med at modtage mails.
Det er den rigtige SMTP-server som er angivet.
Der ligger ikke nogle usendte mails i udbakken.

....forslag ???

Mvh
Keld Nielsen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-02-01 22:46

Keld Nielsen du skrev:

>...forslag ???

OE har været åben da den blev opgraderet, det giver kludder i et
par filer, Luk OE når du har hentet denne fil
og unzip den, så skulle OE gerne virke igen
--
Hilsen Henrik

Fra : Anette Rasmussen

Dato : 26-02-01 06:41

> Meddelsen kunn ikke sendes.
> Nogle af modtagerne af denne meddelse er ikke gyldige.
> Ret navne.

Jeg har oplevet det, når nogle af adresserne (måske endog pakket ind i en
distributionsliste?) faktisk var forkerte. Så prøv at checke hver enkelt.
Sider du på en Exchange Server? For den går også ind og validerer på
adresserne og kan give den fejlmelding, du oplever.

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Keld Nielsen

Dato : 26-02-01 22:31

Fejlen fundet:
2 filer var ikke blevet opdateret ved opdatering af programmet:
WAB32.DLL og WAB32RES.DLL - og det er vist sket for flere før mig - så er
det bare at gøre det manuelt - og så kører det hele bare !!!