Fjernelse af diesel fra fliser?
Fra : Anders Nicolai Ander~

Dato : 13-10-02 18:29

Hej! Hvordan fjerner jeg dieselspild fra havefliserne?

Fra : Brian Skaarup

Dato : 13-10-02 19:22

http://www.dr.dk/leth/raad_sider/raad-lister/haven.shtm#h17

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 14-10-02 02:15

"Anders Nicolai Andersen" <nic.pernille@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej! Hvordan fjerner jeg dieselspild fra havefliserne?

Hvis det er REN diesel er det bedst at bruge en blæselampe/ukrudtsbrænder.
Diesel antænder allerede ved omkring 300 grader, så fliserne burde ikke tage
skade.
Det råd Leth gav ændrer bare forureningen fra diesel til petroleum, så det
skal man kun bruge hvis det er olie fra f.eks. bilen.

Thomas
(tidl. Oliechauffør i 6 år)
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002