Sang/remse
Fra : Madsen

Dato : 13-10-02 17:51

Hej i gruppen!

Jeg har set fra tidligere indlæg, at folk har stor succes med at få svar på
efterlyst sangtekst eller remse.
Derfor vil jeg forsøge mig med, om der er nogen der kan hjælpe med at fylde
2 manglende linier ud:

"Tak for maden, tak for maden
velbekomme dig
tak for maden, tak for maden
velbekomme dig."

Den går på samme melodi som "Bjørnen sover"
Vores 2 børn holder meget af at synge, og remsen er god til at få indført at
sige tak for mad, ved at synge det.
Håber der er nogen der kan hjælp....
Rikke.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 13-10-02 18:55

Hej

Tak for maden, tak for maden
velbekomme dig
Nu er du jo proppet,
godt vi fik dig stoppet
tak for maden, tak for maden
velbekomme dig.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Aagaard Rasmussen

Dato : 14-10-02 12:04

"Madsen" <Bloksmeden@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]

> Den går på samme melodi som "Bjørnen sover"
> Vores 2 børn holder meget af at synge, og remsen er god til at få indført

Vi plejer at synge:

Tak for maden, tak for maden
velbekomme dig.
Uden mad og drikke