CSS og links
Fra : Anders Lund

Dato : 13-10-02 16:54

Jeg har følgende linie der giver mig problemer:
href="tekster-show.asp">OVER SKRIFT</a></td>

klassen v11-b-blue "indeholder" :
FONT-FAMILY: Verdana;
FONT-SIZE: 11px;
FONT-WEIGHT: bold;
COLOR: #3F5673
Altså skal overskriften være blålig, fed, størrelse 11 og verdana. Det er
den også hvis jeg ikke laver det til et link. Men så snart jeg bruger <a> så
får den samme størrelse, farve mm som klassen a i min css fil.
Hvod gør jeg ved det?

Anders Lund
Anders@zaimGED.dk
Fjern geden fra min signatur!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-02 17:35

Sun, 13 Oct 2002 17:53:56 +0200, skrev "Anders Lund"
<Anders@zaimGED.dk>:

> [...]

>den også hvis jeg ikke laver det til et link. Men så snart jeg bruger <a> så
>får den samme størrelse, farve mm som klassen a i min css fil.

Du skal sætte class på linket.
<a class="v11-b-blue" href....

PS. Cssspørgsmål hører hjemem i
news:dk.edb.internet.webdesign.html, så der er sat fut dertil,
hvor svar vil blive bragt.