Døren i tørretumbleren åbner ikke
Fra : Rasmus

Dato : 13-10-02 16:30

Hjælp!

Jeg har en eller udemærket Blomberg TA 462 tørretumbler. Problemet med den
er, at startknappen sidder "inde" hele tiden - og at låsen på lågen ikke
udløses ved endt tørring (jeg formoder at de to ting hænger lidt sammen).

Er der nogen der kender til en sådant problem?

venlig hilsen

Rasmus

Fra : Jørgen

Dato : 13-10-02 19:58

der er børnelås på maskinen, hvilket gør at der går et vist antal min efter
maskinen er færdig, og til lågen kan åbnes
Jørgen

Fra : Peter

Dato : 14-10-02 12:19

"Jørgen" <jso@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
efter
> maskinen er færdig, og til lågen kan åbnes

Hej

Rasmus, er der ikke en kvinde i din nærhed ? :=)
Peter

Fra : Rasmus

Dato : 14-10-02 20:55

hmm jo, men hellere vaske tøj end tørre støv af

/rasmus

Fra : Rasmus

Dato : 14-10-02 20:55

hmmmm - hvor lang tid går der normalt?