Hvad kan man egenligt med et datakabel?
Fra : Ukendt

Dato : 13-10-02 13:08

Hej alle

Jeg har set mig varm på en Nokia 6210 brugt.
Har også tænkt mig at købe et datakabel, findes der nogle billige nogle? Har
hørt de koster 300-400kr. nemlig :(

Men hvad kan man egenligt? Er det svært at opgradere software, ligge nye
spil osv over på?
Håber nogle vil skære det lidt ud i pap.

Mvh
Rikke :)

Fra : Aalb

Dato : 13-10-02 17:25

Hej
du kan købe et datakabel til din 6210 for 60 kr. hos www.super-cover.com .
Dog kan du ikke opgradere med et datakabel, her kræves en dongler /
flasherkabel.
Men du kan bruge datakablet til eks.vis. programmet LogoManager til at
uploade ringetoner, samt logoer til telefonen.

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-02 17:48

"Aalb" <Lomme@stofanet.dk> wrote in message news:aoc6ni$9vi$1@sunsite.dk...
> [...]
> Men du kan bruge datakablet til eks.vis. programmet LogoManager til at
> uploade ringetoner, samt logoer til telefonen.

Se så blev jeg jo også klogere idag :)
Hvor meget koster sådan et flasherkabel osv?

Mvh
Rikke:)

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 13-10-02 20:48

> Hvor meget koster sådan et flasherkabel osv?

Hvis du har mod på det kan du bygge det selv ud fra et datakabel.
Tegningerne findes ved at søge på nettet.
Den billigste færdige løsning jeg har set koster 400,- hos
www.basicelectronics.dk

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.