2 stk. "Hitman 2" Problemer !
Fra : kim

Dato : 13-10-02 08:35

1. Jeg syntes ikke lyden er så god, når der snakkes er den god,
men når jeg skyder kan man dårligt hører det.
Jeg har lige hentet "Hitman2_AM3DInstaller" for at se om det ville hjælpe.
Nogen her med et forslag ?

2. Jeg havde ingen problemer med at installerer og køre spillet,
men de 4-5 gange jeg har det startet op, og spiller, går der et stykke
tid så "fryser" det pludseligt...Irriterende når man lige er kommet igang.
Nogen der kan hjælpe ?

Det skal siges at jeg uden problemer overhovedet kører med
Mafia, GTA3, NeverwinterNights, Battlefield 1942, SOF2,
Max Payne, Medal Of Honor Allied Assault, Warcraft III,
Return to Castle Wolfenstein, Soldier of Fortune II - Double Helix
og Jedi Knight II - Jedi Outcast.
Mit System:
ECS K7S5A 2XSD2XDDR SIS735
AMD Athlon XP 1900+ Palomino 1600Mhz/266
Køler Titan TTC-D5TBA m/Føler >1,5
256 MB DDR PC2100 DDR RAM Kingston
Aopen Geforce 2 MX 400 m/tv out (med v2832 Driver for Win9xMe)
SoundBlaster Live! Player 5.1
Harddisk 2 * Seagate Barracuda IV 40 Gb 7200 rpm
Windows 98.

Mvh Kim98

Fra : Morten Pedersen

Dato : 13-10-02 09:41

er ikke sikker, men mener at der var nogle tidligere i gruppen der nævnte at
deres lyd skrattede, og det gik væk ved at slå EAX fra... se evt tråden
"Hitman 2 og min logitech mus..."

--
Morten Pedersen

// The answer of the ultimate question regarding life, \\
// The Universe and Everything is... 42 ! \\
Douglas Adams, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Fra : kim

Dato : 13-10-02 13:12

> [...]
> deres lyd skrattede, og det gik væk ved at slå EAX fra... se evt tråden
Hej Morten.

Det lyder måske dumt, men hvor slår man EAX fra henne
for det står ikke i tråden "Hitman 2 og min logitech mus..." ?

Når jeg går ind i " Configure Hitman 2 " stien er:
"C:\programmer\Eidos Interactive\Hitman 2 Silent Assassin\config.exe"
kan jeg ikke finde hvor EXA slås fra ?

Og på mit SoundBlaster Live! Player 5.1 under AudioHQ, EAX Control Panel
viser den " Audio Effects" = (No Effects).
Samt under Auto EAX - AudioHQ er der kun sat 1 flueben i
"Always confirm on delete".

Så Please, hvor slår man EAX fra henne når man vil spille Hitman 2
uden at spillet "fryser" hele tiden ?

Mvh Kim

Fra : Seth

Dato : 13-10-02 13:29

"kim" <NOSPAM@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Always confirm on delete".
>
> Så Please, hvor slår man EAX fra henne når man vil spille Hitman 2

Det gør du inde i spillet i hovedmenuen under audio options...

Mvh

Seth