/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Er StofaNet ok?
Fra : Danny


Dato : 15-01-01 17:37

Hej!

Jeg overvejer at anskaffe StofaNet, men savner at høre lidt feedback nogen,
som allerede har StofaNet.
Hvad er up/downstream hastighed ca?
Er der lang leveringstid?
Er der god service?

Mvh,
D



 
 
Jonas (15-01-2001)
Kommentar
Fra : Jonas


Dato : 15-01-01 20:08

"Danny" <saytos@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:93vbqf$gte$3@news.cybercity.dk...
> Hej!
>
> Jeg overvejer at anskaffe StofaNet, men savner at høre lidt feedback
nogen,
> som allerede har StofaNet.

Jeg har

> Hvad er up/downstream hastighed ca?

Up ca. 256 kbit - down ca. 1 mbit

> Er der lang leveringstid?

Der var ikke da jeg fik det. Men jeg skal ikke kunne sige, om det har ændret
sig siden.

> Er der god service?

Både og. Afhænger klart af hvilken slags problemer du render ind i. Jeg har
oplevet både godt og skidt

Men generelt synes jeg stofa er en udmærket udbyder. Flexrate passer perfekt
til mit behov og så til kun 200 kroner om måneden, så længe jeg holder mig
under de 4 GB.

Med venlig hilsen

Jonas.



N/A (16-01-2001)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 16-01-01 16:38



Orange Smølf (16-01-2001)
Kommentar
Fra : Orange Smølf


Dato : 16-01-01 16:38


"Duch" <duch@email.dk> skrev :

-snip-
>
> > Er der god service?
> ja, jeg syntes ikke jeg havde hørt noget om hvornår de ville komme og koble
> mig på, så jeg ringede til deres servicetlf. og hun kunne straks sige, at
> hun havde en montør i mit område dagen efter - jeg sagde, jeg var på
> arbejde, men jeg kunne lægge en nøgle under dørmåtten. Da jeg kom hjem næste
> dag var der sat stikdåse op, kablet ført ind i soveværelset til PC'en og
> modemet sluttet til. Gode manualer medfulgte, så det var bare om at komme
> igang.

Hvis der er så god service hos Stofa hvorfor bruger du så Cybercity nu?


Lars Kyndi Laursen (16-01-2001)
Kommentar
Fra : Lars Kyndi Laursen


Dato : 16-01-01 17:44

On 16 jan 2001 Orange Smølf uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <941puh$gil$1@news.cybercity.dk>:

>Hvis der er så god service hos Stofa hvorfor bruger du så Cybercity nu?

Han kunne jo være flyttet uden for Stofa-land eller være faldet for
flatrate

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Maximus Decimus Meridius: At my signal, unleash hell.

Per Sortkær Christen~ (17-01-2001)
Kommentar
Fra : Per Sortkær Christen~


Dato : 17-01-01 00:37

On Mon, 15 Jan 2001 17:36:50 +0100, "Danny" <saytos@post.cybercity.dk>
wrote:

Udemærket forbindelse, har dog af og til problemer med at logge på om
aftenen.
Deres services sucks, de tilbyder f.ekst ikke mail aliaser og download
cache. www.stofanet.dk bliver ikke vedligeholdt.
De har ingen diskusions forum, hvilket er en stor mangel.
De påstår at de har en brugergrupe der hedder run2net, men den giver
jeg ikke meget får. Virker aller mest som en kaffeklub.
De par gange jeg har haft brug for support har de været OK.

Men det er det hurtigste til færest penge, så derfor hoppede jeg på,
på trods af en elendig service.

VH

Per S Christensen

Amazing Pudding (17-01-2001)
Kommentar
Fra : Amazing Pudding


Dato : 17-01-01 05:28

> Deres services sucks,

> De par gange jeg har haft brug for support har de været OK.

> Men det er det hurtigste til færest penge, så derfor hoppede jeg på,
> på trods af en elendig service.

Hør, er du ikke lidt selvmodsigende *S*. Det er efterhånden en udbredt trend
blandt StofaNet-brugere at brokke sig over servicen. Så udbredt, at det
efterhånden er blevet fy at udtrykke tilfredshed, selv om man måske egentlig
er ganske tilfreds. Indrømmet, de er ikke altid lige kvikke til at
informere, men de par gange jeg har haft brug for service har der ingen
problemer været. Første gang stod der en tekniker ved min dør en halv time
efter at jeg havde ringet (og så er det ikke engang løgn). Det er sgu da fin
service!

Hilsen,
Amazing Pudding.



Per Sortkær Christen~ (19-01-2001)
Kommentar
Fra : Per Sortkær Christen~


Dato : 19-01-01 01:21

On Wed, 17 Jan 2001 05:27:53 +0100, "Amazing Pudding"
<amazing.pudding@mail.com> wrote:


>Hør, er du ikke lidt selvmodsigende *S*.

Næ, det jeg siger er at deres Support er OK, Men at deres kundepleje,
og de services de udbyder er elendige.

De tilbyder ingen mailaliaser.

De har ikke en download cache

Kunde hjemmesiden bliver aldrig opdateret (www.stofanet.dk)

De har en webmail som ikke kan accesses fra andre PC'er (kun hvis man
kan huske den direkte link)

Man kan ikke forwarde mails(f.eks til sms) eller lave autosvar.

De har ingen diskussionsgruppe på newsserveren.

Hvis de skal opgraderer soft/hardware som kræver at systemmet lukkes
ned ja så venter de med at fortæller deres brugere om det til aftenen
før.

Som de sidste kan nævnes at de hævede deres max datagrænse på flexnet
per 1. januar, så eksisternede kunder må vente 3 mdr. før de kan
benytte sig af tilbuddet.

Dermed har jeg ikke sagt at de folk man rigner til i supporten ikke er
flinke og kompetente.

VH

Per S Christensen




>


Peter Loumann (19-01-2001)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 19-01-01 10:24

On Fri, 19 Jan 2001 00:20:49 GMT, sortkaer@yahoo.com (Per Sortkær
Christensen) wrote:

>de hævede deres max datagrænse på flexnet
>per 1. januar, så eksisternede kunder må vente 3 mdr. før de kan
>benytte sig af tilbuddet.

Den forstår jeg ikke. Kunne du uddybe?

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Lars Balker Rasmusse~ (19-01-2001)
Kommentar
Fra : Lars Balker Rasmusse~


Dato : 19-01-01 12:19

Peter Loumann <pelo@mail1.stofanet.dk> writes:
> On Fri, 19 Jan 2001 00:20:49 GMT, sortkaer@yahoo.com (Per Sortkær
> Christensen) wrote:
> >de hævede deres max datagrænse på flexnet
> >per 1. januar, så eksisternede kunder må vente 3 mdr. før de kan
> >benytte sig af tilbuddet.
>
> Den forstår jeg ikke. Kunne du uddybe?

Man binder sig til aftalerne i et kvartal.

Da Stofanet indførte flexrate annoncerede de det først efter 1/10, så
folk ikke kunne skifte før 1/1, men kun nye kunder kunne udnytte
tilbudet. Og nu da de har gjort flexrate en del mere interessant, gør
de det per 1/1, så kunder der ikke besluttede sig før 1/1 er fangede
på den gamle ordning i yderligere 3 måneder.

Det er lidt underligt at behandle sine kunder på den måde.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Peter Loumann (19-01-2001)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 19-01-01 12:48

On 19 Jan 2001 12:18:38 +0100, Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org>
wrote:

>Man binder sig til aftalerne i et kvartal.

Det ville jeg nu ikke tolke sådan. Som jeg læser det, gælder det nye
loft fra 1. jan. for alle med flexrate.

>Da Stofanet indførte flexrate annoncerede de det først efter 1/10, så
>folk ikke kunne skifte før 1/1,

Nåh - jeg havde da stofanet i forvejen og skiftede til flexrate pr
1.10. Det er rigtigt, at markedsføringen i starten var særdeles
diskret. Det kan der have været mange gode grunde til.

>men kun nye kunder kunne udnytte tilbudet.

Det forstår jeg ikke. Markedsføring, som kun nye kunder opdager?

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Lars Balker Rasmusse~ (19-01-2001)
Kommentar
Fra : Lars Balker Rasmusse~


Dato : 19-01-01 13:10

Peter Loumann <pelo@mail1.stofanet.dk> writes:
> On 19 Jan 2001 12:18:38 +0100, Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org>
> wrote:
> >Man binder sig til aftalerne i et kvartal.
>
> Det ville jeg nu ikke tolke sådan. Som jeg læser det, gælder det nye
> loft fra 1. jan. for alle med flexrate.

Jaja, men den nye ordning gør flexrate interessant for flere brugere
på de gamle stofanet-ordninger! Og de kan ikke skifte før 1/4.

> >Da Stofanet indførte flexrate annoncerede de det først efter 1/10, så
> >folk ikke kunne skifte før 1/1,
>
> Nåh - jeg havde da stofanet i forvejen og skiftede til flexrate pr
> 1.10. Det er rigtigt, at markedsføringen i starten var særdeles
> diskret. Det kan der have været mange gode grunde til.
>
> >men kun nye kunder kunne udnytte tilbudet.
>
> Det forstår jeg ikke. Markedsføring, som kun nye kunder opdager?

Der var jo netop ikke tale om markedsføring før efter 1/10. Og indtil
1/1 var det kun nye kunder der kunne udnytte tilbudet...
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Thomas Jensen (19-01-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen


Dato : 19-01-01 13:20

On 19 Jan 2001 12:18:38 +0100, Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org>
wrote:

>Man binder sig til aftalerne i et kvartal.
>
>Da Stofanet indførte flexrate annoncerede de det først efter 1/10, så
>folk ikke kunne skifte før 1/1, men kun nye kunder kunne udnytte
>tilbudet. Og nu da de har gjort flexrate en del mere interessant, gør
>de det per 1/1, så kunder der ikke besluttede sig før 1/1 er fangede
>på den gamle ordning i yderligere 3 måneder.
>
>Det er lidt underligt at behandle sine kunder på den måde.

Jeg tror nu også du tager fejl.

Flg. er fra en mail-veksling jeg har haft med Stofa Internets support
afdeling:

Jeg spørger:

"Lad os forestille os at man tager det juletilbud i kører nu hvor man
betaler 499,- for at være på med max. 2000 Mb overført om måneden frem
til 1/4-2001 - er man så ikke omfattet af den ændring på
forbrugsgrænsen til 4.000 Mb som der omtales i pressemeddelelsen af 1.
december ?"

Hvortil der svares:

"Jo, du vil altid have det produkt som netop er aktuelt."


Det tolker jeg som at vilkårene mht. de 4000 Gb også gælder for
eksisterende kunder.


Mvh.

Thomas Jensen

Lars Balker Rasmusse~ (19-01-2001)
Kommentar
Fra : Lars Balker Rasmusse~


Dato : 19-01-01 13:46

tj@madnessstudio.dk (Thomas Jensen) writes:
> Det tolker jeg som at vilkårene mht. de 4000 Gb også gælder for
> eksisterende kunder.

Ja, eksisterende flexrate kunder!

De eksisterende kunder jeg snakker om er dem fra før 1/10, som ikke er
på flexrate.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Per Sortkær Christen~ (21-01-2001)
Kommentar
Fra : Per Sortkær Christen~


Dato : 21-01-01 23:42

On Fri, 19 Jan 2001 12:19:57 GMT, tj@madnessstudio.dk (Thomas Jensen)
wrote:



>Det tolker jeg som at vilkårene mht. de 4000 Gb også gælder for
>eksisterende kunder.

Jo for ekstistende flexrate kunder, men for os som har almindeligt
surfer abn. ja så skal vi give besked mindst en måned før næste
kvartal, da ændringerne får os kun kan ske hvert kvartal. og da Stofa
først begyndte at oplyse om det på dele af deres hjemmeside i
december, ja så var det jo forsent. Så vi må pænt vente til den 1
april. Det er immervæk dårlig kundeservice. De gør hvad de kan for at
få nye ind i follen men skider på de eksisterende kunder.

VH

Per S Christensen.


Brian (22-01-2001)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 22-01-01 18:10

Hejsa
Jamen sådan har det da altid været! *ggg*
Meget meget dumt!!! For hvis de sucks for vildt kan man jo skifte til
cybercity adsl og ovenikøbet få en hurtigere forbindelse!

Mvh. Brian

p.s. De lærer det nok engang!
"Per Sortkær Christensen" <sortkaer@yahoo.com> wrote in message
news:3a6b64cd.1973290@news.stofanet.dk...
> On Fri, 19 Jan 2001 12:19:57 GMT, tj@madnessstudio.dk (Thomas Jensen)
> wrote:
>
>
>
> >Det tolker jeg som at vilkårene mht. de 4000 Gb også gælder for
> >eksisterende kunder.
>
> Jo for ekstistende flexrate kunder, men for os som har almindeligt
> surfer abn. ja så skal vi give besked mindst en måned før næste
> kvartal, da ændringerne får os kun kan ske hvert kvartal. og da Stofa
> først begyndte at oplyse om det på dele af deres hjemmeside i
> december, ja så var det jo forsent. Så vi må pænt vente til den 1
> april. Det er immervæk dårlig kundeservice. De gør hvad de kan for at
> få nye ind i follen men skider på de eksisterende kunder.
>
> VH
>
> Per S Christensen.
>



Rasmus Waehrens (19-01-2001)
Kommentar
Fra : Rasmus Waehrens


Dato : 19-01-01 19:50

sortkaer@yahoo.com (Per Sortkær Christensen) wrote:

[KLIP - er Stofanet ok?]
>De har en webmail som ikke kan accesses fra andre PC'er (kun hvis man
>kan huske den direkte link)

No offence, men er det svært at huske http://webmail.stofanet.dk ?

>Man kan ikke forwarde mails(f.eks til sms) eller lave autosvar.

Man kan godt forwarde mail - både til en anden e-mail adresse eller
SMS. Se http://www.stofanet.dk/cgi-bin/forward
--
Rasmus Waehrens
Prophet on a mission from HesteFest.dk

Per Sortkær Christen~ (21-01-2001)
Kommentar
Fra : Per Sortkær Christen~


Dato : 21-01-01 23:38

On Fri, 19 Jan 2001 18:49:31 GMT, rw@_NOSPAM_hestefest.dk (Rasmus
Waehrens) wrote:

>sortkaer@yahoo.com (Per Sortkær Christensen) wrote:
>

>No offence, men er det svært at huske http://webmail.stofanet.dk ?

Det er ikke specielt svært, men den link står jo ikke oplyst noget
som helst sted på deres hjemmeside. Der er bare et link på forsiden
der hedder webmail. Det er alt. Ikke særligt informativt.

>Man kan godt forwarde mail - både til en anden e-mail adresse eller
>SMS. Se http://www.stofanet.dk/cgi-bin/forward

OK du har ret, men der er ingen autosvar og ens mail bliver slettet
ved forwarding til ande e-mail adresse.

VH

Per S Christensen

Dragon (20-01-2001)
Kommentar
Fra : Dragon


Dato : 20-01-01 22:34

>Man kan ikke forwarde mails(f.eks til sms) eller lave autosvar.
>
Det virker fint her, du skal bare skrive den 'email' du fik sammen med
mobilen - fx xxxxxxxx@tdm.sms.dk (se www.mobilsiden.dk for andre operatører)
Det indstilles på www.stofanet.dk under brugerprofil.

-Kasper



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste