Kabel fra super-cover????
Fra : Tonny Nielsen

Dato : 12-10-02 16:35

Har købt et kabel fra super-cover, men det vil ikke unlocke min 3310'er. har
prøvet både noktool 1.8
og knokphoenix, gør jeg noget galt.
Der er ligesom ikke kontakt med telefonen, og det
er ikke mine comport der er noget i vejen med, har prøvet på flere pc'er. og
flere 3310'er.
Kan der være fejl på kablet?
Hvad dælen do i do?

--
Tonny

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 12-10-02 17:19

Hvilket Windows prøver du med ?

Mvh
"C@ss"

Fra : Lomito

Dato : 13-10-02 10:27

Win XP

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 13-10-02 11:00

> Win XP
Der har du dit problem, det program er ikke særlig vild med NT
så hvis du prøver win98 så mener jeg dit problem er ovre

Mvh
"C@ss"

Fra : Don_E

Dato : 12-10-02 19:09

"Tonny Nielsen" <lomito@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er ligesom ikke kontakt med telefonen, og det
> er ikke mine comport der er noget i vejen med, har prøvet på flere pc'er.

Der sidder en liller 'skyder' på kontakten,
prøv at flytte den og fjern det gummi som
sidder om de 'pins' ben!
--
/DonE

Fra : Daniel Rasmussen

Dato : 12-10-02 21:33

Jeg sidder her med præcis det samme problem! Jeg har fjernet tappen på den
lille skydekontakt - ellers er det ikke muligt at slå den over på m-bus, da
kortlæseren sidder i vejen. Alligevel er der ingen kontakt med telefonen
over m-bussen. F-bussen virker fint med Logomanager. Jeg bruger Win 98.
Er det fejl i kablet eller er det bare en lille ting jeg har overset?

Mvh Jan

Fra : Bachelor®

Dato : 15-10-02 22:09

"Don_E" <don_e@stofanet.INVALID> skrev i en meddelelse news:3da86544$0$1006$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> "Tonny Nielsen" <lomito@sol.dk> skrev i en meddelelse
> har
> og
> >
> Der sidder en liller 'skyder' på kontakten,

Hvad er det for en "skyder" Er det ikke et datakabel, der er
ikke nogen "skyder" på min.

Fra : Jean

Dato : 12-10-02 21:42

Tonny Nielsen skrev:
> [...]
> Der er ligesom ikke kontakt med telefonen, og det
> er ikke mine comport der er noget i vejen med, har prøvet på flere pc'er.

Nu ved jeg ikke, hvor øvet du er i det med unlocking, men har du batteriet
sluttet til telefonen samtidig med, at kablet er fastgjort?

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Lomito

Dato : 13-10-02 10:28

Batteriet er tilsluttet.

Fra : Jean

Dato : 13-10-02 11:54

Lomito skrev:
> Batteriet er tilsluttet.

Godt, så er det ikke problemet... prøv at unlocke med "Knok Phoenix" - find
det via søg på google.com....
Derefter åbner du programmet og:

Under "Phone model" finder du 3310... --->> Modify locks ---> Reset SP
lock --->>> Derefter trykker du Yes...
(Programmet virker også under XP...)

Mvh Jean

Fra : Lomito

Dato : 13-10-02 13:10

Har prøvet, hjælper ikke

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 13-10-02 15:53

så prøv programmet eeprom kan også findes inde på google.
Når jeg unlocker med det program siger den i første omgang at telefonen ikke
er tilsluttet, men i anden omgang er der ingen problemer.

Fra : -=HiTech666=-

Dato : 13-10-02 17:15

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> er tilsluttet, men i anden omgang er der ingen problemer.

jeg prøvede at søge efter eeprom, og der kom et væld af sider frem. Er det
sådan du gider poste programmet?

ICQ 32941395

Fra : Lomito

Dato : 13-10-02 13:20

Har åbnet den lille box, og ser at en gul ledning ikke
er forbundet nogen steder, hvor skal den sidde??
Der er kun tre ledninger forbundet.

Fra : Muri

Dato : 13-10-02 17:13

Prøv i Rolis nokia tool, at vælge Options og dernæst auto setup.

Mvh
Muri

Fra : Thomas E

Dato : 13-10-02 23:47

Hent et program som hedder userports. Læg det i det windows system32
bibliotek og så er der hul.

Fra : -=HiTech666=-

Dato : 14-10-02 08:08

"Thomas E" <eriksen_tour@hotmail.com> wrote in message
> Hent et program som hedder userports. Læg det i det windows system32
> bibliotek og så er der hul.

kun mappen ? eller bare ligge filerne derud? Jeg kan stadig ikke få mit til
at virke :o/

Fra : Muri

Dato : 14-10-02 21:32

Userport.dll skal bruges hvis du bruger flasherkabel, her snakker vi om
datakabel.

Mvh
Muri