ny slags popup
Fra : Kenneth Møller

Dato : 12-10-02 15:46

Jeg har på en eller anden side set , at man i ie 6 kan lave en popup
(window.open) uden rammer, top bar (den med close knappen)!

Jeg kan ikke finde den side igen ( har lige haft en hd der crashed)!

er der nogle der kan hjælpe mig

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 12-10-02 16:59

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Kenneth Møller"
<kennethm@post3.tele.dk> just offered me, he muttered some weird
stuff, and I had to correct this gibberish:

>Jeg har på en eller anden side set , at man i ie 6 kan lave en popup
>(window.open) uden rammer, top bar (den med close knappen)!
>
>Jeg kan ikke finde den side igen ( har lige haft en hd der crashed)!

Prøv at kig på createPopup metoden (popup objektet)

Her er et par links:
<URL:http://msdn.microsoft.com/workshop/author/dhtml/reference/objects/popup.asp>
<URL:http://msdn.microsoft.com/workshop/samples/author/dhtml/popup/default.htm>

Virker dog kun i IE.
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 27105580
Vesterbrogade 30C. 2. Programmer Advanced Simplicity

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-10-02 19:21

Sat, 12 Oct 2002 16:46:29 +0200, skrev "Kenneth Møller"
<kennethm@post3.tele.dk>:

>Jeg har på en eller anden side set , at man i ie 6 kan lave en popup
>(window.open) uden rammer, top bar (den med close knappen)!

Det vil nu også virke i IE 5, men det er ikke sikkert det virker
på XP med sp1 installeret, der er lavet noget mere sikkerhed
(jeg kan ikke teste om det virker i IE 6 sp1).

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex8/chromeless.htm