MS Windows
briani 27239
2 underlige prob's efter Win Update
Fra : Thore

Dato : 12-10-02 14:09

Jeg har lige kørt Windows (98) Update fra MS site...
Alt kører tilsyneladende som før, bortset fra disse to irriterende
ting...:

1) Jeg har brugt Tweak UI i en årrække, hvor jeg har valgt genvejsikoner
uden den lille irriterende "pil" nede i venstre hjørne.
Den kan jeg ikke fjerne med TweakUI mere....og har opdateret TWeakUI til
version 1.33...

2) Åbner jeg "Denne computer" kommer ikonerne for 2 harddiske (C+D) samt
2 CD-rom (E+F)- drev frem, som sædvanligt...

Dobbeltklikker jeg på C-drevet, får jeg at vide, at Windows ikke kunne
finde setup.exe...
Højreklikker jeg på ikonen kommer menuen frem med Åbn - stifinder -
virususscan - egenskaber m.v. MEN...der er kommet en extra ind:
AUTOMATISK AFSPILNING...
Dette menupunkt er fremhævet, og er nok grunden til, at jeg ikke kan
dobbeltklikke på C-drevet. Vælger jeg "Åbn" (som så ikke er fremhævet),
kan jeg sagtens åbne drevet...

Dobbeltklikker jeg på D-drevet er der ingen problemer...heller ikke på E
og F ...

Har ikke virus :) Har søgt i reg.databasen uden at finde noget
særligt...
Nogen forklaring på disse to ting?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Thore

Dato : 12-10-02 15:59

On Sat, 12 Oct 2002 15:08:59 +0200, Thore <Zdinotec@pc.dk> wrote:

> [...]
>uden den lille irriterende "pil" nede i venstre hjørne.
>Den kan jeg ikke fjerne med TweakUI mere....og har opdateret TWeakUI til

Har løst denne ting....regedit Hkey_classes_root ...isshortcut...:)

Thore Sorensen - ts@dinotec.dk