MS Windows
briani 27239
fuck, Forkerte disk
Fra : Thor

Dato : 12-10-02 14:00

Jeg har lige formateret mit drev D:, men det skulle have været drev E: Har
hørt at man skulle kunne få et program til at undo med, men kan ikke huske
hvad det hed.
Nogle der kan det

Fra : ebbe

Dato : 12-10-02 15:24

"Thor" <thorjak@Nospan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hørt at man skulle kunne få et program til at undo med, men kan ikke huske

Måske kan han hjælpe med alle de programmer du "mangler"
http://fosisoft.home.ro/

Fra : Thor

Dato : 12-10-02 15:45

> Måske kan han hjælpe med alle de programmer du "mangler"
> http://fosisoft.home.ro/

Det kan da godt være men er der ikke nogle der kan huske hvad sådan et
program kan hedde

Fra : Martin K

Dato : 12-10-02 16:15

Thor wrote:

> Det kan da godt være men er der ikke nogle der kan huske hvad sådan et
> program kan hedde

Jeg har tidligere haft held med R-studio...

--
Martin K