BetalingsGateway - hvilken skal man vælge?
Fra : Lars Grove Mortensen

Dato : 12-10-02 13:55

Hej alle

Jeg skal integrere en online-betalings-løsning i en web-butik,
jeg har udviklet i ASP...

Jeg har set på http://pay.freeway.dk/ hvor man kan få en
betalingsgateway, der virker via en simpel formular. Det synes
jeg er smart fordi det vil være særdeles nemt at integrere i
sitet.

Men findes der andre gateways, der fungerer på denne måde?

Og er der nogen, der har erfaring med Freeway-systemet?

Lad mig gerne høre fra jer herom!

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Lars Grove Mortensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : // Ralley

Dato : 12-10-02 17:15

Hej Lars

Jeg har selv luret lidt på hvilken betalingsgateway der er bedst.
Jeg stod med valget mellem Freepay og DIBS.

Jeg valgte DIBS da deres support virker meget bedre end Freepay.
Og desuden var DIBS ude og demonstrere deres løsning.
DIBS løsning virker meget sikker og så er der er et meget godt statistik
modul med i handlen.

Det koster lidt mere, men man får jo som regel hvad man betaler for.

// Ralley

Fra : Lars Grove Mortensen

Dato : 12-10-02 18:26

Hej Ralley

Tak for din respons på min forespørgel. Jeg kiggede lidt på DIBS, men der er
godt nok noget spring fra 149,- pr. md. til 395,- pr. md., så min præference
er stadig for Freepay.dk

Samtidig hører jeg meget gerne om andre bud på et alternativ!

På forhånd tak!

Lars Grove Mortensen

Fra : niels

Dato : 13-10-02 12:08

HeY
Jeg vil bare lige sige hvorfor man skal vælge freepay. Dels fordi at store
sites som dating.dk og studienet.dk bliver udvikler af de sammen som freepay
(se www.freeway.dk) så det er jo nok godt gennemarbejdet.

Fra : Otto

Dato : 14-10-02 17:12

Hej