RedHat "giver op"
Fra : Bjorn Andersen

Dato : 12-10-02 13:44

Hej

Jeg har et besynderligt fænomen jeg ikke har set før.

Når jeg går ind på hjemmesider hvor der trækkes mange data ud af en
database f.eks. tv2s tvguide
http://tv.tv2.dk/tv/?Region=5&KanalID=0&Soegeord=&Dato=0&Periode=1&Kategori=0&Region=1&btn_ok.x=36&btn_ok.y=7
så er det somom browseren "giver op" eller der kommer time out og så
viser browseren det den har modtaget. Hvilket kun er det halve af indholdet.

Dette forekommer også i nogle online java-programmer jeg kører.

Jeg har prøvet at installere andre versioner af mozilla, også som tar.gz
Jeg har også prøvet andre versioner af java (bruger i øjeblikket 1.4.1).
Jeg har ingen firewall, så det er ikke den der spærrer.

Det virker somom det er RedHats netværksmodul der giver for tidligt op,
ikke min adsl forbindelse.

Problemet forekom ikke i SuSE 8.0

Kan jeg på nogen måde ændre denne timeout?

V.H.
Bjørn Andersen

Fra : Glen Kjaerulff

Dato : 12-10-02 20:07

> [...]
> så er det somom browseren "giver op" eller der kommer time out og så
> viser browseren det den har modtaget. Hvilket kun er det halve af

jeg ser det hele, men det er noget mudret nogle steder, som om Mozilla
ikke magter at håndtere så meget data, jeg har set det før bla på
www.thenewhp.com/support, jeg tror det hvis der er for mget CSS, og JS
på en side så "kvæles mozilla".

Mozilla 1.1b MDK9.0

/Glen