Skærme
Fijala 3554
Orion fladskærm 17" model 1770 A med indby~
Fra : R.S.

Dato : 12-10-02 13:24

Hvem kender noget til Orion fladskærm 17 " model 1770 A med indbyggede
højtalere?

Har set den demonstreret i Bilka i dag til 4900,- kr. men kunne ikke få
nogen form for specifikationer at vide og Orion-Europe.dk har den slet ikke
på deres hjemmeside. Vil gerne vide lidt mere inden jeg beslutter mig, selv
om den umiddelbart virkede god.

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Martin

Dato : 14-10-02 15:43

> [...]
ikke
> på deres hjemmeside. Vil gerne vide lidt mere inden jeg beslutter mig,

Du har ikke stiret på den hjemmeside alt for lang tid eller?
Fandt den skærm på den side du skrev.
products/lcd...../1570 A......
Ikke logisk lavet, men der står der noget om den der.

-Martin