txt filer søges
Fra : NF

Dato : 12-10-02 10:37

Jeg mangler nogle txt filer over de mest almindelige dansk ord -
findes der mon sådanne filer til download et eller andet sted på
nettet ?
evt. ord der bruges i de første klasser.
Niels

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 12-10-02 13:20

"NF" <frahm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> findes der mon sådanne filer til download et eller andet sted på
> nettet ?
> evt. ord der bruges i de første klasser.

Hej

Her er måske noget du kan bruge:

http://www.dansklf.dk/danskfidusen/multimedia/120_hyppigste_ord.pdf

Ellers prøv at kontakte Special-Pædagogisk Forlag, de har foldere med disse
ord + jeg tror 500 lyderette alm.danske ord.

Prøv selv at slå op på nettet, der er mange muligheder

VH Birgitte