Apache Opsætning
Fra : Michel Komischke

Dato : 12-10-02 10:00

Jeg har postet et problem i d.e.i.w.html og d.e.i.w.serverside .. men nu
tænkte jeg på at problemet nok ligger ved min server som er en Apache på
Debian Woody.

Den kan tilsyneladende ikke køre SSI .. skal jeg apt-gette noget? skal jeg
ændre i httpd.conf (jeg kan ikke finde noget med SSI i filen) eller er det
noget helt 3. jeg skal i gang med?

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 12-10-02 12:52

On Sat, 12 Oct 2002 11:00:19 +0200, Michel Komischke wrote:

> Den kan tilsyneladende ikke køre SSI .. skal jeg apt-gette noget?
> skal jeg ændre i httpd.conf (jeg kan ikke finde noget med SSI i
> filen) eller er det noget helt 3. jeg skal i gang med?

Du skal i gang med at læse dokumentationen:

<http://httpd.apache.org/docs/mod/mod_include.html>

Mvh.

--
"They are very important clients, they can't wait." Adam Sjøgren
"They're about to." asjo@koldfront.dk

Fra : Glen Kjaerulff

Dato : 12-10-02 20:14

Michel Komischke wrote:

> [...]
> jeg ændre i httpd.conf (jeg kan ikke finde noget med SSI i filen)
> eller er det noget helt 3. jeg skal i gang med?

nu er jeg ikke lige Debian mand, men vil en apt-get mod_ssl ikke gøre
jobbet????

bare en ide?

Glen

Fra : Kent Friis

Dato : 12-10-02 14:17

Den Sat, 12 Oct 2002 15:14:21 -0400 skrev Glen Kjaerulff:

>nu er jeg ikke lige Debian mand, men vil en apt-get mod_ssl ikke gøre
>jobbet????

der står ssi, ikke ssl.

SSI=server side include.

Mvh
Kent
--
You haven't seen _multitasking_ until you've seen Doom and
Quake run side by side

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 12-10-02 14:22

Glen Kjaerulff wrote:

> nu er jeg ikke lige Debian mand, men vil en apt-get mod_ssl

For en god ordens skyld...:

apt-get libapache-mod-ssl

Men nu var det så bare lige SSI

Tonni Aagesen