Ris/Ros til Danmarks billigste onlineshop
Fra : WeCom

Dato : 12-10-02 00:01

Så er vores shop ved at være færdig (mangler bare lidt flere produkter), men
inden vi reklamere, kunne vi godt bruge Ris (og lidt ros), også gerne på
opbygning - bestilling - manglende formelar -ovs.
Kort sagt ALT

www.wecom.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 12-10-02 00:17

"WeCom" <benny@wecom.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Kort sagt ALT
>
> www.wecom.dk

Man kan ikke se siden med mindre man vil tillade cookies, - og det vil
jeg ikke!

Se mit forsøg med min nye web-side :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
og kom meget gerne med en vurdering!

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 12-10-02 02:31

"WeCom" <benny@wecom.dk> writes:

> [...]
> inden vi reklamere, kunne vi godt bruge Ris (og lidt ros), også gerne på
> opbygning - bestilling - manglende formelar -ovs.

Det lyder som en opgave for dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

/L

Fra : Martin

Dato : 12-10-02 02:44

"WeCom" <benny@wecom.dk> wrote in news:JKIp9.93856$Qk5.4259981
@news010.worldonline.dk:

> www.wecom.dk

Generelt skalerer alle vinduer forkert. I 800x600 har du scrollbar i bunden
= programmeringsfejl. Dit logo og telnr er også overdækket i 800x600 og i
640x480 er det skræmmende. Man kan helt overse dine bokse på forsiden i små
opløsninger.

MAn kan ikke linke til dine sider, f.eks dette tilbud jeg ikke kan stå for
hvor man sparer 42 øre ifølge dig selv:
http://www.wecom.dk/shop/productlist.asp?Id=95

og frames giver probs i søgemaskinerne.

Jeg browsede med IE 6.0 SP1

--
Med venlig hilsen Martin

Fra : WeCom

Dato : 12-10-02 14:14

Du har ret Martin, der er helt sikkert noget vi skal kigge på, flere ærlige
folk som dig

Linket fra mig virker fint ? Og for at fange linket, kan man bruge anbefal
nederst på produktet

Dit link til 256 MB ram er ikke helt rigtigt, før pris ligger på 210,53 kr.
og nu prisen ligger på 200 kr.

Mere Ris/Ros tak.

Benny

Fra : Martin

Dato : 12-10-02 17:55

"WeCom" <benny@wecom.dk> wrote in

Hej Benny

> Linket fra mig virker fint ?
Nej det gør ikke !!! Man får IKKE den URL fra den frame som produktet var
i - men derimod din startside eller shoppens indgangsside.

> Og for at fange linket, kan man bruge
> anbefal nederst på produktet
Givetvis - men det ændrer ikke på at man ikke kan gå direkte til en URL
på dit site - men bliver stillet om.

> Dit link til 256 MB ram er ikke helt rigtigt, før pris ligger på
> 210,53 kr. og nu prisen ligger på 200 kr.
Så har et problem mere For jeg så en rabat på 42 øre.

> Mere Ris/Ros tak.
Okay - nu beder du selv om det

At blande regular og bold fonte i en venstremenu er vildledende hvis de
ikke indikerer en tilstand eller et link. Jeg synes du bør have samme
font i hele menuen og så en hover/mouseover på linkene. Hvis du vil have
overskrifter i menuen - så lav det tydeligt - evt med negativt farvevalg
eller med selvstændige menubokse. Jeg blev ærlig talt noget forvirret
over din menu og forstod ikke dine plusser og minusser.

Din topmenu er også kun halvfærdig. Hover/mouseover farver og dropdown
lists vil fuldende den.

Din produktinfo er i hvert tilfælde ikke nok til at jeg ville købe.
Hvilke motherboards skruger du i kabinetterne og bruger de shared RAM til
grafikken ? Er der USB på fronten og hvilken version ? KAn
strømforsyningen levere 2A på +5volt (ellers virker stand by ikke på
eksterne enheder) og hvilket mærke er alle de enheder som du har samlet
PC-en af ? (chipproducenten og kortproducenten er jo ikke den samme). Og
hvor er dit supportforum hvor man kan downloade drivere ? Og hvad med
garantien fra dine leverandører hvis du selv går konkurs - det er noget
man lægger vægt på når man køber hos en ukendt på nettet. Og når du vil
have forudbetaling for dine varer så er det vigtigt med garantiordninger
til forbrugeren.
OSV...

MVH Martin

Fra : WeCom

Dato : 12-10-02 22:22

Ja, Martin vi beder selv om det, siden skal være perfekt, og alle indlæg vil
blive taget med i vores betragning, da det er jer som forbruger der skal
bruge siden.

Linkene må vi have kigget på, vi har ikke selv problemet, men måske med
andre indstillinger vil det være et problem (kan nogle hjælpe her ?)

Hvor får du de 42 øre fra, er der noget vi har overset ?