Enkelt spørgsmål om tekst
Fra : PUK

Dato : 11-10-02 11:19

Hej

Jeg er total nybegynder i Flash 5 og håber at finde hjælp her.

Jeg har noget tekst, som skal tone frem på skærmen, men jeg kan ikke få det
til at blive, når det først er kommet frem. Jeg har flere lag, og der skal
efterfølgende dukke mere tekst op uden at det foregående er forsvundet igen.
Håber det er forståeligt! Hvordan gør jeg det?

/Dorte

Fra : Loneso

Dato : 11-10-02 12:23

"PUK" skrev d. 11-10-02 11:19 dette indlæg :
> [...]
>
> /Dorte
>
>Du skal sørge for at dine lag fylder lige så meget i timeline som din
tekst gør så skulle det gerne blive stående...

mvh
Lone:)

http://www.kandu.dk/

Fra : PUK

Dato : 11-10-02 12:29

"Loneso" <Loneso.news@kandu.dk> wrote in message

> tekst gør så skulle det gerne blive stående...

Yes, det virker! Tak for hjælpen. Nu falder mit blodtryk lige så stille
igen...

/Dorte

Fra : Loneso

Dato : 11-10-02 13:29

"PUK" skrev d. 11-10-02 12:29 dette indlæg :

> "Loneso" <Loneso.news@kandu.dk> wrote in message

> Yes, det virker! Tak for hjælpen. Nu falder mit blodtryk lige så
> [...]

mvh
Lone

http://www.kandu.dk/