Build by Microsoft - powered by Linux
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 11-10-02 00:31

Er der nogen her i gruppen som har prøvet Linux på Xbox ? Der skal vel også
snart laves et smart logo "Build by Microsoft - powered by Linux"

http://xbox-linux.sourceforge.net/index.php
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=54192

Jørn

Fra : Alex Holst

Dato : 11-10-02 06:24

"Jørn Hundebøll" <newsuser1@dblue.dk> wrote:
> Er der nogen her i gruppen som har prøvet Linux på Xbox ? Der skal vel også
> snart laves et smart logo "Build by Microsoft - powered by Linux"

"Grammar by clueless Linux fanatic."

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 12-10-02 09:32

Alex Holst <a@mongers.org> wrote in

> "Grammar by clueless Linux fanatic."

Jeg er ikke helt med på den fejl i engelsk grammatik, du har fundet?

Datid af "build" er så vidt jeg husker også "build" (i modsætning til
"builded") så det må være noget andet?

Mvh. NKJensen

Fra : Kent Friis

Dato : 12-10-02 09:37

Den Sat, 12 Oct 2002 10:31:58 +0200 skrev Niels Kristian Jensen:
>Alex Holst <a@mongers.org> wrote in

>Jeg er ikke helt med på den fejl i engelsk grammatik, du har fundet?
>
>Datid af "build" er så vidt jeg husker også "build" (i modsætning til
>"builded") så det må være noget andet?

Det er "built" - det lyder ens, men staves forskelligt.

Mvh
Kent
--
Those who write "Optimized for Netscape" og "Best viewed with MSIE"
never figured out the difference between the WWW and a

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 12-10-02 20:41

leeloo@phreaker.net (Kent Friis) wrote in news:ao8n05$p8a$1@sunsite.dk:

> Det er "built" - det lyder ens, men staves forskelligt.

Takker - det havde jeg overset.