Easy Rider
Fra : Bo Andersen

Dato : 10-10-02 20:29

Hejsa.

Jeg har lige fået en 45 knallert fra et dødsbo, er der nogen der kan hjælpe
mig med at finde ud af hvad det er for en skiderik ?

Den ligner en PGO big50 eller en Piaggio Typhoon, men det eneste der står
på den er Easy Rider, Så til alle jer experter, HVA' har jeg fået fat i.

På forhånd tak

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 10-10-02 20:33

"Bo Andersen" <bo@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Den ligner en PGO big50 eller en Piaggio Typhoon, men det eneste der står
> på den er Easy Rider, Så til alle jer experter, HVA' har jeg fået fat i.

Det skulle jo være en Kreidler Easy Rider

Kender ikke til kvaliteten på den, men hvis jeg skal bedømme ud fra
udseendet, såå

Martin L. Johansen
***********************
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 10-10-02 21:19

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Andersen" <bo@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det skulle jo være en Kreidler Easy Rider
>
> Kender ikke til kvaliteten på den, men hvis jeg skal bedømme ud fra
> udseendet, såå

Kvaliteten skulle være okay, dog ikke på højde med de gamle Kreidlere, men
på et fornuftigt niveau.. :)

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 10-10-02 22:01

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Kvaliteten skulle være okay, dog ikke på højde med de gamle Kreidlere, men
> på et fornuftigt niveau.. :)

Ja okay, man lærer noget nyt hver dag.

Martin L. Johansen
Prøv noget nyt - http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 13-10-02 17:25

Jep! Det er en Kreidler Easy Rider du har fået fat i!

Kvaliteten (af motoren ihvertfald) er helt fin, da det er den samme der
sidder på en Jog, Sonic osv. Altsp Minarelli motor!

Har selv haft en, men den var bare smadret, solgte den for 2100,-