MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Xp Pro : Brugerprofil er væk. Windows fand~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-10-02 16:45

Efter min pc i går aftes gik ned(det plejer den absolut ikke), startede den
op igen og gjorde følgende:

"Kontrollerer filsystemet på C:

Filsystemtypen er FAT32.

En af diskene skal kontrolleres for konsistens. Du

kan annullere kontrollen af disken, men det anbefales,

at du fortsætter.

Disken vil nu blive kontrolleret.

Diskenhedens serienummer er 0E08-1BFA

Uoprettelig fejl i mappen \Documents and Settings\Morten.

Skal mappen konverteres til en fil? (J/N) Ja

Skal de tabte kæder konverteres til filer? (J/N) Ja

767184 KB i 3612 genoprettede filer.

Windows har foretaget rettelser i filsystemet.

9998680 KB samlet diskplads.

404664 KB i 420 skjulte filer.

13376 KB i 1568 mapper.

8760512 KB i 28175 filer.

820120 KB diskplads til rådighed.

8192 byte i hver allokeringsenhed.

1249835 allokeringsenheder i alt på disken.

102515 allokeringsenheder til rådighed på disken."

Herefter kunne den ikke åbne min brugerprofil og en boks poppede op med
følgende tekst:

"Registreringsdatabasen kunne ikke indlæses. Det skyldes i de fleste
tilfælde utilstrækkelig hukommelse eller utilstrækkelige
sikkerhedsrettigheder.
OPLYSNING - Systemet forsøgte at indlæse eller gendanne en fil ind i
registreringsdatabasen, men den angivne fil har ikke korrekt format til
registreringsdatabasen. for C:\Documents and
Settings\Morten.MORTEN\ntuser.dat"

Herefter kom en ny tekstboks med denne tekst:
"Den lokalt gemte profil kan ikke indlæses. Det kan skyldes utilstrækkelige
sikkerhedsrettigheder, eller at den lokale profil er beskadiget. Kontakt
netværksadministratoren, hvis problemet fortsætter.

OPLYSNING - Systemet forsøgte at indlæse eller gendanne en fil ind i
registreringsdatabasen, men den angivne fil har ikke korrekt format til
registreringsdatabasen."

I systemlog'en fandt jeg dette:
"Windows har sikkerhedskopieret denne brugers profil. Windows vil automatisk
forsøge at bruge den sikkerhedskopierede profil næste gang denne bruger
logger på."

Det gjorde den altså ikke, og skrev i stedet

"Den lokale profil blev ikke fundet. Du logges på med en midlertidig profil.
De ændringer, du foretager i denne profil vil gå tabt, når du logger af."

Og sådan er "showet" lige i øjeblikket... Alt er væk, jeg er grædefærdig.
Alle mine bookmarks osv. er fløjet til de evige netværker...

Er der noget som helst jeg kan gøre for at få min gamle konfiguration
tilbage?

Jeg havde ikke aktiveret "systemgendannelse" - Jeg ærger mig gul og grøn.

Mvh

Morten Lorenzen