Totalt newbie spøtgsmål
Fra : Allan Haastrup

Dato : 10-10-02 10:31

Hej Allesammen,

Jeg sidder og hygger mig lidt med flash og har et problem:

Jeg har et billede som jeg bare roterer en gang rundt, og så looper det.

Mit problem er at det er som om at der er "usynlige kanter" på, sådan at når
jeg f.eks. vil have billedet til at stå i en bestemt størrelse bliver det
meget mindre, da der skal være plads til dise "kanter".

Hvordan ændrer jeg det?

Jeg bruger flash mx

På forhånd tak

Allan

Fra : Allan Haastrup

Dato : 10-10-02 11:07

Jaja, jeg kan se at det betaler sig at læse igennem helle gruppen, jeg fandt
svaret.

Men bare rolig, jeg kan sikkert komme på flere spørgsmål hen ad vejen

Allan
Allan Haastrup <caught@inbox.as> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3da5498a$0$11436$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...