Problemer med Ø i Paradox
Fra : Morten Dall

Dato : 09-10-02 19:31

Hej NG jeg kan ikke få lov til at gemme Ø i min Paradox tabel, er der en der
ved havad man kan gøre ved det ? skal man gøre noget specieldt for at få lov
til det,

er der andere der har haft dette problem og hvordan har i løst det.

jeg skriver til databasen gennem et program jeg har lavet i C++ buelder 5

mvh Morten Dall

Fra : Ravn

Dato : 10-10-02 15:00

"Morten Dall" <mrdall@knus.dk-slet-alt-efter-dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er der andere der har haft dette problem og hvordan har i løst det.
>
> jeg skriver til databasen gennem et program jeg har lavet i C++ buelder 5

Du kan ændre i opsættningen på Paradox. Du åbner BDE Adminisitrator i
konrolpanlelet.
Vælg Configuration - Drivers - Native - Paradox.
Set Langdriver til: Pdox ANSI Nordan4

Hilsen
Ravn

Fra : Morten Dall

Dato : 10-10-02 15:36

> Du kan ændre i opsættningen på Paradox. Du åbner BDE Adminisitrator i
> konrolpanlelet.
> Vælg Configuration - Drivers - Native - Paradox.
> Set Langdriver til: Pdox ANSI Nordan4

Hej Ravn ØV ØV nu trode jeg lige lykken vær gjort, lige ind til jeg så at
det står den allerade til, er der andre forslag ?

mvh Morten

Fra : Ravn

Dato : 10-10-02 15:47

> Hej Ravn ØV ØV nu trode jeg lige lykken vær gjort, lige ind til jeg så at
> det står den allerade til, er der andre forslag ?
>
> mvh Morten

Hvis du har adgang til Database Desktop fra Broland, så kan du ændre på
Table Language.
Du kan ellers få hjælp og programmer på http://www.bdesupport.com/index.html

Hilsen
Ravn

Fra : Morten Dall

Dato : 11-10-02 19:58

"Ravn" <Ravn@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du har adgang til Database Desktop fra Broland, så kan du ændre på
> Table Language.

det har jeg, men under Table Language står den til "Pdox ANSI" og der er
ikke andre man kan vælge i mellem
skulle der være flere ? og hvordan får man dem lagt ind ?

> Du kan ellers få hjælp og programmer på
http://www.bdesupport.com/index.html

tak for linket, jeg syntes dog desvære ikke lige jeg kan finde noget hjælp
der hjælper mig.

mvh Morten Dall

Fra : Morten Dall

Dato : 11-10-02 20:22

> "Ravn" <Ravn@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> det har jeg, men under Table Language står den til "Pdox ANSI" og der er
> ikke andre man kan vælge i mellem
> skulle der være flere ? og hvordan får man dem lagt ind ?

jeg undskylder mange gange, det var mig der gjorde det forkert, nu virker
det, mange tak for hjælpen

mvh Morten Dall