Brevfletning med outlook kontakt personer
Fra : Jan Kærgaard Lang

Dato : 09-10-02 19:19

Til vores standard brev skabelon vil jeg gerne kunne brevflette med vores
outlook kontakt personer.

Dette virker OK, men nu vil jeg gerne vælge modtager i en autonew form. Man
skal altså kunne bladre mellem outlook modtagere i denne form

Er der nogen som ved hvordan der gøres ?

Med venlig hilsen

J. Lang

isl24048@tiscali.dk

Fra : pre

Dato : 11-10-02 21:35

Direkte sender jeg et klip af en Listboks, som kan rulle gennem alle
Outlooks egentlige adresser og sætter de udvalgte på hver sit dokument
(fra skabelonen). Det forudsætter nok lidt samarbejde, men kik først.

© pre 2002

Fra : Jan Kærgaard Lang

Dato : 13-10-02 10:30

Tak for tilsendte clip af din userform. Jeg vil meget gerne se den kode du
bruger for at hente oplysningerne i outlook, og som du insætter
oplysningerne i skabelonen med.

Med venlig hilsen

Jan Kærgaard Lang

Fra : pre

Dato : 15-10-02 19:21

Sorry, koden er låst, og der er i øvrigt meget at gøre der. Du kan
kontrollere hvad der kommer ud ved i Outlook at vælge Filer/Export - til
Excel - Kontakt personer, og derefter vælge felter. I det højre vindue
slet alt. Fra det venstre klik og træk følgende over: Fornavn,
Mellemnavn, Efternavn, Business, BusinessAddress. Juster tabellen i
Excel. De første tre kolonner slås sammen fil FullName, den næste ændres
ikke.

Hvis opstilingen der ikke er korrekt, er det Kontaktlisten der skal
ændres.