Spam
Fra : Lars Christensen

Dato : 25-02-01 14:43

Hej NG
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted....., men jeg har et problem, som
jeg håber nogen her i NG kan hjælpe mig med at løse. Det drejer sig
internettet, - når jeg logger mig på, starter min browser op med en side,
jeg forgæves forsøger at slette. Den hedder noget medhttp:\\gohip.... I
Temporary Internet Files ligger der tonsvis af cookies desangående, og selv
om jeg sletter det hele (og tømmer papirkurven ligeledes) starter hele
molevitten op igen næste gang jeg logger mig på nettet. Hvad gør jeg?
Venlig hilsen Lars

--
E-mail: greenstreet@mobilixnet.dk
Hjemmeside: www.greenstreet.mobilixnet.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-02-01 11:29

"Lars Christensen" <greenstreet@mobilixnet.dk> wrote in
<jZ7m6.2092$aJ.55854@news101.telia.com>:

> [...]
>papirkurven ligeledes) starter hele molevitten op igen næste gang jeg
>logger mig på nettet. Hvad gør jeg? Venlig hilsen Lars

det er vist slet ikke det rigtige sted ... du skal nok spørge i
dk.edb.internet.software.browser

XFUT dertil.

Jesper

PS: jeg mener, at min nabo havde samme problem ... og der downloadede vi et
program fra gohips hjemmeside, der fjernede gohip fra systemet.

--
I'd say the odds are fifty-fifty
- General Custer, Little Big Horn