Anbefaling af projektstyringssoftware...
Fra : Rico Laursen

Dato : 09-10-02 12:33

Hej!

Jeg leder efter noget projektstyring software, som kan fungere på både
mac og pc. Måske via et webinterface..

Jeg har kigget lidt på MS Projekt, men det er alt for omfattende.

Nogen ideer?

Med venlig hilsen/Best Regards

/Rico

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 09-10-02 15:11

Rico Laursen wrote:

> Jeg leder efter noget projektstyring software, som kan fungere på både
> mac og pc. Måske via et webinterface..

Jeg så noget til en præsentation forleden dag.
Jeg mener det hedder phpcollab, skulle være open source,
men Arosiis i Århus bruger det.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Rico Laursen

Dato : 09-10-02 18:43

Ja, jeg har hørt om det - men jeg kan ikke køre php..
/Rico

Fra : Martin Seebach

Dato : 09-10-02 20:10

"Rico Laursen" <rico@NOSPAMcozy.dk> wrote in message
> Ja, jeg har hørt om det - men jeg kan ikke køre php..
> /Rico

Jo du kan :)

Download Apache og PHP og installer på en windowsmaskine, evt server, i dit
netværk. Macintosher kan også bruge det herfra.

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 10-10-02 00:40

Hejsa,

Du kommer nok til at specificere hvad du skal bruge det til, hvis Project er
for avanceret.

/Kasper

Fra : Kristian Mogensen

Dato : 16-10-02 09:04

> Jeg leder efter noget projektstyring software, som kan fungere på både
> mac og pc. Måske via et webinterface..
>
> Jeg har kigget lidt på MS Projekt, men det er alt for omfattende.

Jeg synes du burde overveje MS Project igen. Det er altså ikke nødvendigt at
man bruge alle faciliteter i det... Køb en pamflet til 48 kr. i boghandlen
(og MS Project, selvfølgelig...) og forsøg med det...

/Kristian