Låse explorer bar
Fra : Christian Catu

Dato : 09-10-02 09:51

Hejsa
Jeg har lavet en hjemmeside i flash, og min startside hedder index.html, som
tjekker om folk har flash, og hvis de har, sender dem videre til
index-flash.html. Men der kommer til at stå
www.mitdomæne.dk/index-flash.html når den hopper videre til flash siden. Kan
man låse den, så der kun står www.mitdomæne.dk hele tiden?

Fra : MZH

Dato : 09-10-02 13:42

Du skal bare lave et frameset på 100% på din indexside og så hente din
"Tjek Flash" side ind i framen - noget á la dette her:

<head>
   <title>Min hjemmeside</title>
</head>
<frameset rows=100%,*>
<frame name="etellerandet" src="etellerandet.html" marginwidth="0"
marginheight="0" scrolling="auto" frameborder="0">
</frameset>

Mikkel

FUT: dk.edb.internet.webdesign.html