Hayens eller anden værksteds manual til en~
Fra : Moller

Dato : 09-10-02 09:01

Heysa,
Kan man få værksteds bøger til Aprilla RS50'erne ??? og hvor kan i
anbefale at købe den slags ???

Hvor er det billigst/størts udvalg omkring køb af reservedele til en
RS50'er ???

VH
Lars Molnit

--
VH
Lars Molnit

Fra : RP

Dato : 09-10-02 10:31

> Kan man få værksteds bøger til Aprilla RS50'erne ??? og hvor kan i
> anbefale at købe den slags ???
Ved jeg desværre ikke.

> Hvor er det billigst/størts udvalg omkring køb af reservedele til en
> RS50'er ???

www.aprilia-scooters.dk har det største udvalg - men bestemt ikke det
billigste. www.thansen.dk har nogle småting og www.rs50.dk har lidt tundele.
Ellers ville jeg prøve at kontakte diverse brugtscooter-forhandlere hvis du
mangler billige dele (jeg har oplevet at www.scooterworld.dk ofte har dele
på lager - prøv at ringe til dem).

Mvh Dennis R. Pedersen.

Fra : kurt Melkesjasker

Dato : 09-10-02 17:19

"Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "En MZ'er er nem at have og holde vedlige, og skal den have et større
> eftersyn, kan man ligeså godt skifte krumtappen. Hvad skal resten af

Hej Lars
Jeg har fundet en url hvor du kan hente pdf filer (manualer) på forskellige
sprog og den findes på dansk til Rs50éren
http://www.aprilia.com/manuali/home.htm

Fra : Moller

Dato : 09-10-02 18:15

> Hej Lars
> Jeg har fundet en url hvor du kan hente pdf filer (manualer) på
forskellige
> sprog og den findes på dansk til Rs50éren
> http://www.aprilia.com/manuali/home.htm

Tusind tak for linket :) detsvære er det service manualer :( det vil
sige for hva alm. 10 tommelfingre folk maks har brug for, men jeg er nu mest
intereseret i split tegninger osv... eftersom jeg i den størelses orden af
motore laver alle Rep. selv. Samt diverse indjusterings data.

Så er der nogen som kender til Bøger, Links eller andet som kan give mig
besidelse af sådanne tegninger ???