Tele2 - elendig service
Fra : Bernd Uthoff

Dato : 08-10-02 20:31

Er der andre som har prøvede, at vente siden mitte august på at får adsl fra
Tele2?
Jeg har ringet og skrevet til deres service afdeling og har fået 100
forskellige forklaringer, og nogle direkte løgne.
Sidste nyt fra en flagrant servicemedarbejder er, at det nok bliver den
2.november! kan det være rigtigt???

Fra : Per.K

Dato : 08-10-02 21:43

"Bernd Uthoff" <bernd.uthoff@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellige forklaringer, og nogle direkte løgne.
> Sidste nyt fra en flagrant servicemedarbejder er, at det nok bliver den

Prøvede selv lign, blot fordi at de havde smidt min registrering væk.
Ventede i næsten 2 mdr, skrev så til dem at jeg ikke længere var
intereseret i deres ADSL og at jeg ville blive hos CC.
2 dage senere lå der et brev i postkassen med en dato der lå 14 dage længere
fremme om at der ville der komme en teknikker forbi.
Har nu haft ADSL hos dem i lidt over 3 mdr.

Venligst Per

Fra : Bulldog

Dato : 08-10-02 22:16

NEJ, det kan ikke være rigtigt.
Jeg har ikke selv nogen erfaringer med Tele2 og ser heller ikke nogen
grund til at få det.
Jeg havde nok bedt dem om at annullere min ordre og fundet en anden
udbyder.
Selv har jeg en Pro@ccess fra TDC og den har der ikke været nogen grund
til at klage over.
Da jeg bestilte den gik der ca 12 dage til den blev leveret, men jeg
tror nok at leverings tiden er lidt mindre idag. en vis procentdel der er egnebetaling
eller

http://www.kandu.dk/

Fra : Bulldog

Dato : 08-10-02 23:17

Jeg tror det er kommet lidt snavs på mit indlæg.....

http://www.kandu.dk/

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 08-10-02 23:09

In article <rGIo9.84719$Qk5.3838256@news010.worldonline.dk>, Bulldog wrote:

> Jeg tror det er kommet lidt snavs på mit indlæg.....

Ja, fx en Kandu-signatur samt manglende citat af forrige indlæg.

Læs gerne: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Andreas Plesner Jacobsen | On a clear disk you can seek forever.

Fra : Bernd Uthoff

Dato : 09-10-02 20:02

Tele2-52 dage siden jeg bestillende adsl

Sidste nyt fra tele2`s kundeservice i omtalte sag.

I går fik jeg navne af en overordnede i serviceafdelingen, fint. I dag, kl.
9 prøvede jeg at får fat i personen, men, fik ikke lov at snakke direkte med
henne. Jeg må gerne skrive et brev til henne hvis jeg lyster til dette. Ok
tak, men det har jeg ikke, sidste gang fik jeg heller ikke et svar. Så bede
jeg om holdlederen af afdelingen, han var der ikke men vil ringe mig op.
Klokken er nu igen snart 9- men am aften, og jeg har ikke hørt en skid fra
Tele2.

Mon tele2 er klar over, at der findes e-mail og noget der heder seriøst
kundeservice?

Fortsættelse følger.

Fra : Bernd Uthoff

Dato : 10-10-02 20:51

Sidste nyt fra i dag ang. mine oplevelser ved Tele2adsl tilmelding

Efter jeg igen måtte læge øre til abba`s samlede værker i 40 minutter (i 2
omgang), fik jeg afløb af mine følelser og meninger ang. den verserende
sag - igen til en "ny" mand fra kundeservice afdelingen. Det pudsige ved
sagen er, at de alle sammen synes at det er beklageligt men ikke reagerer
mere professionel på sagen, d.v.s. at indrømme at de har smit mig ud af
system eller noget i denne retning.
Men, efter det gik oppe for nogen, at dette ikke kun drejer sig om de 54
dage der er gået uden jeg har fået det produkt jeg har bestilt, men også om
selve måden de har håndteret sagen på, blev jeg ringet op af i alt 4 service
medarbejder. Alle med en lidt anden forklaring. Den sidste der ringede mig
op gav mig en undskyldning, en dato for besøget af teleteknikeren og en
kompensation for den behandling jeg har fået i form af 450 kr.(beløbet
dækker prisen for konvertering fra isdn til analog)
Om det skyldes truslen om at skifte teleselskab eller tele2 folkene til
sidst måtte indse at sagen var kørt helt af sporet, ved jeg ikke.
Jeg har valget at tror på, at jeg får adsl den 2.11 - næsten 80 dage efter
jeg har send tilmeldingen til tele2, men jeg er grangiveligt ikke en glad
man.
Jeg melder mig tilbage med resten af denne uendelige historie, den 2.
november.

Fra : Denver

Dato : 27-10-02 16:13

Hey,

> Jeg melder mig tilbage med resten af denne uendelige historie, den 2.
> november.

Jeg glæder mig. Overvejer nemlig at skifte fra Tiscali til Tele2 adsl.

_D_

Fra : "-

Dato : 30-10-02 23:05

Hi Denver,

On Sun, 27 Oct 2002 16:12:31 +0100, you wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl about "Re: Tele2 - elendig service"
something that looked like this:

>Jeg glæder mig. Overvejer nemlig at skifte fra Tiscali til Tele2 adsl.

Me too ... tele2 bliver ved med at sende mig det ene tilbud efter det
andet ... men jeg har ikke fået nogen regning på 1001 i næsten et år ...
lidt spøjst...

--
Rene Brehmer
System developer in the making...

This message was written on 100% recycled spam.

Come see! My brand new site is now online!
http://www.metalbunny.net

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 02-11-02 16:06

"-<[ Rene Brehmer ]>-" <metalbunny@metalbunny.net> wrote in message
> Me too ... tele2 bliver ved med at sende mig det ene tilbud efter det
> andet ... men jeg har ikke fået nogen regning på 1001 i næsten et år ...
> lidt spøjst...

Ang. ingen regning fra 1001. Har du automatisk 1001 eller Fastnet telefoni
hos Tele2??

Hvis du ikke har det, så skyldes det helt sikkert at du ikke har 1001
stående foran det tlf.nr. computeren ringer op til... Det betyder "bare", at
du ringer op til helt normal tlf. takst hos det telefonselskab du nu har dit
telefonabb. hos.

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Per.K

Dato : 03-11-02 09:16

"Lars H. Fischer" <newsgroup@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> du ringer op til helt normal tlf. takst hos det telefonselskab du nu har

1001 kunde: Dit abo er hos en anden teleudbyder (eks TDC), du SKAL huske at
taste 1001 foran nummeret for at du ringer til Tele2´s lidt billigere
takster.
Glemmer du det får du regningen fra TDC istedet for.

1001 automat kunde: Helt ærlig har jeg aldrig haft tiltro til det, selv om
det hed sig
at jeg var automat kunde tastede jeg det alligevel manualt ind selv, har en
enkelt
gang oplevet at diverse opkald ikke blev registreret hos Tele2, fik så
derfor
en regning fra TDC for opkaldende.

Tele2 kunde: Man har ikke længere noget med TDC at gøre, du behøver
heller ikke at taste 1001 længere, du får telefonien til samme pris som ved
indtast af 1001.
Regning kommer blot fra Tele2, der står ikke 1001 på den længere.

Er selv fuldt ud tilfreds med den service jeg har fået hos Tele2, for den
har
dælme været bedre end den elendige service jeg oplevede hos TDC.

Venligst Per

Fra : "-

Dato : 07-11-02 12:02

Hi Lars H. Fischer,

On Sat, 2 Nov 2002 16:05:52 +0100, you wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl about "Re: Tele2 - elendig service"
something that looked like this:

>Ang. ingen regning fra 1001. Har du automatisk 1001 eller Fastnet telefoni
>hos Tele2??

Ingen af delene ... jeg har selektivt 1001 ... men når det gælder
computeren har jeg ikke brugt Get2net i over et år fordi deres dialup er
for overbelastet heromkring, så jeg kan ikke få mere end 42K hos dem på de
gode dage...

Så jeg har kørt på andre ISP'er indtil jeg fik min DSL ... men har så
brugt Get2net i de sidste par dage mens DSL'en har været nede...og den
_skal_ altså bruge 1001 ... ellers virker det ikke...

> [...]
>du ringer op til helt normal tlf. takst hos det telefonselskab du nu har dit

Det er lige netop det ... indtil videre har jeg ikke fået nogen regning
fra andre selskaber på nogen opkald ... jeg havde tlf hos Orange før, og
har aldrig betalt andet end abbo ... og har, vistnok, også en kontrakt på
1010, som jeg godt nok aldrig har brugt, eller betalt for...

Men der er vistnok noget med at de [tele2] ikke sender regninger ud før de
kommer op på et vist beløb ... så det er nok mere det...

Fra : bu

Dato : 05-11-02 22:07

Jeg fik i går min adsl fra tel2, (bestilt i august) men, den konvertering,
tilbage til analog fra isdn, røg i svinget. Jeg opgiver snart.

Fra : klasno

Dato : 14-01-03 01:23

"Bernd Uthoff" skrev d. 08-10-02 20:31 dette indlæg :
> [...]
> 2.november! kan det være rigtigt???
>
> Hej
> Jeg har ventet siden august... opsagde så mn aftale med dem, og så kom
der skred i tingene, men jeg fastholdt min opsigelse... ,em de sendte så
en teknikker alligevel, og har nu booket en ny tid, da jeg ikke var
hjemme- de vil ikke acceptere at jeg har opsagt aftalen.
Så nu står jeg der.... jeg vil ikke have en skid med dem at gøre, men
kan ikke kome igennem til andet end deres slatne kundeservice. Længere i
deres system kan man ikke komme
De svarer ikke på noget som helst- heller ikke anbefalede breve...
Undgå Tele2 for enhver pris er mit råd til alle!!!
-og hvad gør man????
Jeg vil ikke have deres ADSL.... simpelthen ikke...
Med Venlig Hilsen
ANders Svarrer

http://www.kandu.dk/

Fra : klasno

Dato : 14-01-03 01:34

> [...]
> forskellige forklaringer, og nogle direkte løgne.
> Sidste nyt fra en flagrant servicemedarbejder er, at det nok bliver

den med de 100 forklaringer har jeg også prøvet:

>lige fra router problemer, jeg er opkoblet på en forkert central,
software problemer, det er TDC's skyld, vi har vist glemt at betille en
teknikker tid, det forstår jeg ikke...., Tdc saboterer os, der er en
fejl i en computer, centralen i Køge er defekt, det er vist noget med
manglende kommunikation mellem os og TDC, TDC mangler mandskab,
Og ved da Tele 2 efter først at have accepteret psigelsen af aftalen
nægtede: de mennesker der sidder her i kundeservice har ikke helt styr
på det., det kan vi ikke udtale os om-hvem kan så? svar: det ved jeg
ikke...
I administrations afdelingen sker der intet, der kan gpdt gå 3 måneder
til du hører fra dem, hvis nogensinde...
har de allerede booket en ny tid til dig? det var hurtigt... det plejer
at tage måneder..det forstår jeg ikke.. fantastisk tilfælde...men skriv
til ADMIN, man kan ikke ringe til dem. mit svar : det har jeg gjort for
4 uger siden... "nåå ja det er meget normalt- der kan godt gå lang
tid.."
og sådan kører det frem og tilbage- en sludder for en sladder
beder man om at tale med ADMIN-er svaret det kan man ikke, de laver kun
administrative ting...
spørger man så hvad man så skal gøre- jaaa jeg har skrevet her på
skærmen at de skal svare dig...
DET HAR I GJORT SIDEN AUGUST- det hjælper ikke......

Lyder det rodet???
DET ER DET !!!!
UNDGÅ DEM!!! det giver kun problemer!!!

Med Venlig Hilsen
Anders Svarrer

http://www.kandu.dk/

Fra : klasno

Dato : 14-01-03 01:39

Fra : Lars Andersen

Dato : 16-01-03 18:48

hej Anders

er du ikke sikker på at du skulle poste de(t) her i
dk.edb.internet.muderkasting istedet da du kun kommer med noget lort 3 gange
i træk!

og jeg ved godt at der kommer mange "gode" historier der fra kundeservicen
af, men det lyder som en noget selectiv forståelse af hvad der bliver sagt
til dig..

og hvis man kigger andre udbydere efter i kanterne vil manogs opdage at der
er uheldige oplevelse, men det ligger på 1 % af alle kunder! og det man
husker er jo kun det negative der sker aldrig det positive!

men held og lykke med de fremtidige internet udbydere!!

///YWM

Fra : Ivar Madsen

Dato : 28-01-03 22:10

Lars Andersen skrev Torsdag den 16. januar 2003 18:48 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> og det man
> husker er jo kun det negative der sker aldrig det positive!

Man siger i servicebranchen, at der skal 10 gode oplevelser, til at
opveje en dårlig.

Ivar Madsen