Lakering af Stalker
Fra : f_d

Dato : 08-10-02 19:37

Jeg har været ude for et lille styrt og min stalker er blevet kraftigt
ridset på siden.

Hvad gør jeg, nogle der har/ eller kan lave en gør det selv guide ?
Hvordan får jeg det lavet ? Og hvad koster det egentlig at købe et nyt
skjold ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 09-10-02 12:54

"f_d" <f_d.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har været ude for et lille styrt og min stalker er blevet kraftigt
> ridset på siden.

Sørgeligt.

> Hvad gør jeg, nogle der har/ eller kan lave en gør det selv guide ?

Det er svært.

> Hvordan får jeg det lavet ? Og hvad koster det egentlig at købe et nyt
> skjold ?

Spørg din forhandler, han ved det nok bedre end vi gør.

> http://www.kandu.dk/

Brug en newsreader!

/Martin

Fra : LaLLe

Dato : 10-10-02 13:22

> [...]
>
> Hvad gør jeg, nogle der har/ eller kan lave en gør det selv guide ?
> Hvordan får jeg det lavet ? Og hvad koster det egentlig at købe et nyt
Et nyt sideskjold skulle koste omkring 600 kr hos en forhandler. Ellers får
min side i løbet af de næste par uger en komplet prisliste over skjolde til
alle piaggio/gilera scootere.

Du får fat i noget finspartel og pudser plasticen ned omkring ridserne og
spartler så hullerne ud. Dernæst skal du så have pudset det spartlede ned en
gang til for at sikre at det bliver plant med resten af skjoldet. Så skal
det males og det er svært at ramme samme farve som der var på skjoldet i
forvejen så jeg vil anbefale at pudse hele skjoldet ned med noget fint
sandpapir og male det helt fra bunden med plasticgrunder og så maling.

LaLLe
www.stalkerzone.dk