et lille problem ?
Fra : P.N.

Dato : 25-02-01 13:07

jeg har installeret to netkort i mine to computere.
problemet er nu at når jeg går ind netværket og ser i mapperne på den anden
pc viser den ingenting
der er ingen mapper. hvilke indstillinger skal jeg stille på for at se den
pc´s mapper.
MVH Poul

Fra : Anders Bech Jørgense~

Dato : 25-02-01 13:52

Har du husket at dele de mapper, som skal være tilgængelige over netværket?

Højreklik på hvilken som helst mappe eller et drev og vælg "deling..."

P.N. <pip160@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:FD6m6.81$Bi4.4674@news.get2net.dk...