link med relativ sti, hvordan ?
Fra : Loneso

Dato : 08-10-02 19:37

Hvor dan får jeg min flash text knap til at linke til en relativ sti ???u er

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Dudek

Dato : 09-10-02 19:49

>Hvor dan får jeg min flash text knap til at linke til en relativ sti ???u er

ehm.. angiver det relativt som i html ;) f.eks.

.../minmappe/siden.htm

that's all..

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Loneso

Dato : 10-10-02 07:56

"Bo Dudek" skrev d. 09-10-02 19:49 dette indlæg :

> ehm.. angiver det relativt som i html ;) f.eks.

> [...]

Det er pænt af dig, men det er bare sådan at det ikke rigtig virker...
:(

Mvh
Lone

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Dudek

Dato : 10-10-02 17:13

[...]

>Det er pænt af dig, men det er bare sådan at det ikke rigtig virker...
>:(

men det virker her, og det ER måden man gør det på.. ehm.. du kan evt.
maile mig en fla, så kigger jeg på det..