Køb af butik
Fra : Søren Rasmussen

Dato : 08-10-02 18:02

Hvor går man hen, hvis man vil købe en butik? Jeg mener ikke et tomt butiks-
eller forretningslokale, - men f.eks. en kiosk, grillbar eller
slagterforretning, der trænger til ny ejer?

Det forekommer mig, at de sædvanlige erhvervsmæglere kun har tomme butikker
og kontorlokaler til salg/leje.

Søren Rasmussen

Fra : ebbe

Dato : 08-10-02 18:46

"Søren Rasmussen" <spam@orbiter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slagterforretning, der trænger til ny ejer?
>
> Det forekommer mig, at de sædvanlige erhvervsmæglere kun har tomme butikker

www.erhvervsbladet.dk
eller allerbedst selv gå ud og støve en butik du synes trænger til en ny ejer op
søg på www.krak.dk og selskabsstyrelsen efter regnskabstal mv.
søg på www.google.com og du skal finde .............

Fra : JørgenE

Dato : 09-10-02 23:32

>"ebbe" <gebbe@[XXX]mail.dk> skrev i en meddelelse
> www.erhvervsbladet.dk
> eller allerbedst selv gå ud og støve en butik du synes trænger til en ny
ejer op

Det sidste er absolut en mulighed - eller ring til revisorer, hvis det er en
bestemt brache, det er normalt de første der kender en potentiel sælger.
Men husk - er virksomheden på vej ned kan det være dyrere at rette den op
end at starte op ved siden af på bar bund, og altså simpelthen gøre det
bedre end den eksisterende - barsk, men sådan er denne verden nu engang. Det
kommer dog an på, hvor langt den nuværende er kommet ned i omdømmet mv..

Mvh. JørgenE

Fra : Kaare Rasmussen

Dato : 09-10-02 07:53

> Hvor går man hen, hvis man vil købe en butik? Jeg mener ikke et tomt butiks-
> eller forretningslokale, - men f.eks. en kiosk, grillbar eller
> slagterforretning, der trænger til ny ejer?

Der er ofte nogle til salg i søndagsberlingeren, så hvis det blot er en
stille drøm du har, er det måske en ide at vente på "det rigtige tilbud".

--
Kaare Rasmussen --Linux, spil,-- Tlf: 3816 2582
Kaki Data tshirts, merchandize Fax: 3816 2501

Fra : evaalex

Dato : 22-05-03 14:53

Jeg har også en drøm om inden længe at starte mit eget, evt. slik/isbod
m.m.. Er helt klart også til idéen om at overtage en etableret butik, og
dermed køre videre på et koncept som virker og er rigtig placeret..Har
dog lige kastet et blik på www.erhversbladet.dk og der var da absolut
intet..Er der ingen andre gode idéer, da jeg har svært ved at finde
udbud af den type forretninger !!!

På forhånd tak

Alex

http://www.kandu.dk/