Opret en html fil i asp
Fra : NAS[8210]

Dato : 08-10-02 17:58

Hej

er det mulig at oprette en Html fil i asp eller en asp fil??

Takker

Fra : bongii

Dato : 08-10-02 18:27

Øhh hvad mener du lige ?
Vil du oprette en fil ?

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 08-10-02 18:37

NAS[8210] wrote :

> er det mulig at oprette en Html fil i asp eller en asp fil??

jada ... du kan oprette en fil med endelsen .txt med
CreateTextFile-metoden i FileSystemObject'et.

Se videre på

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/html/sgWorkingWithFiles.asp?frame=true

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : NAS[8210]

Dato : 08-10-02 18:57

Takker
Kigger nærmere på det
du kigger måske svar på mit tidligere indlæg om
Authentication failed

tak igen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 08-10-02 19:06

NAS[8210] wrote :

> Takker
> Kigger nærmere på det
> du kigger måske svar på mit tidligere indlæg om
> Authentication failed

det er såmænd ikke fordi jeg ikke har villet hjælpe dig - men jeg er
ikke klar over, hvorfor du får en fejl. Kan det være fordi du har password
til databasefilen ?

Svar venligst på dette i den oprindelige tråd, så vi kan holde skidt for
sig og skæg for sig ...