Surecom Wireless LAN PCMCIA kort på HotSpo~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 08-10-02 13:20

Er der nogen her der har købt "Surecom Wireless LAN PCMCIA kort",
som Metro havde på tilbud for nogle uger siden, og har fået det til at virke
på nogen af de HotSpots der er i København
( http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=3999 )?

Jeg var i går inde på Café Dan Turell, men det lykkedes mig ikke at få
internetforbindelse på en bærbar pc med Win2k installeret. Udover den
LAN-forbindelse der allerede findes på pc'en til det indbyggede netværks-
kort, blev der oprettet en "LAN-forbindelse 2" efter at jeg havde installeret
Surecom Wireless LAN PCMCIA kortet.

Håber at der er nogen der kan give mig nogle tips, så jeg kan komme
trådløst på internettet næste gang jeg kommer til København.

På forhånd tak for hjælpen

Claus

NB! Dette indlæg er sendt til både "dk.edb.netvaerk" og "dk.edb.hardware".

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-10-02 23:39

Hej Claus

> [...]
> som Metro havde på tilbud for nogle uger siden, og har fået det til at virke
> på nogen af de HotSpots der er i København

Jeg har ikke prøvet det på nogle af byens hotspots, men herhjemme hos
mig selv virker det ganske fint!

Umiddelbart kunne det vel være noget med at bruge den rigtige
krypteringsnøgle???

Jeg vil prøve en af dagene på en cafe og melde tilbage.

Hilsen
Martin
To reply please remove the "spamfree"
part of the email address

Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-10-02 05:37

"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> krypteringsnøgle???

> Jeg vil prøve en af dagene på en cafe og melde tilbage.

Jeg siger på forhånd mange tak. Da jeg bor på Lolland har jeg ikke så ofte mulighed
for at prøve det af, da jeg ikke har investeret i en "sendestation", men kun i netkortet.
WLAN-netkortet blev forøvrigt temmeligt varmt af at sidde i pc'en - er det normalt?

Claus

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-10-02 10:49

Claus E Beyer wrote:

> WLAN-netkortet blev forøvrigt temmeligt varmt af at sidde i pc'en - er det normalt?

Det bliver ikke varmt hos mig.