hmm 'blikende' elementer
Fra : Bo Rattenborg

Dato : 07-10-02 21:09

www.2advanced.com har ved indlæsning bl.a. et lille kryds, samt noget tekst
+ andet grafil der blinker ujævnt når det vises, hvordan er denne effekt
opnået ? - er det nødvendigt at ændre på frame raten for at opnå disse
effekter ?

Bo

Fra : jonas steger

Dato : 08-10-02 10:05

Bo Rattenborg wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> + andet grafil der blinker ujævnt når det vises, hvordan er denne effekt
> opnået ? - er det nødvendigt at ændre på frame raten for at opnå disse

Du behøver ikke ændre fps - den skal bare være ca. 30, og kan de blinkende
elementer bl.a. laves ved a t loope 2 keyframes - en blank og en m. kryds...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 08-10-02 18:01

Ok 30 er nok ? - det må jeg arbejde lidt med.

Jeg er i gang med at eksperimentere lidt med noget preload, og skal snart
til at overveje den grafiske den

www.rattenborg.com/v15/

Bo

Fra : Vijay