e-smith SME 5.5 - dns, rbl og antivirus
Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 07-10-02 18:45

Hej d.e.s.u,

Er der nogle der har erfaringer med at modificere en SME 5.5 server til at
fungere som public dns server (inkl. MX)?

Og/eller en eller anden rbl løsning?

Og/eller en eller anden virusscan (mail) løsning?

/Kim

Fra : P og T

Dato : 07-10-02 19:13

> Og/eller en eller anden virusscan (mail) løsning?

Hej

Jeg kører Antivir Mailgate fra http://www.hbedv.com/, det spiller fint og er
gratis. Man skal bare registrere på http://www.hbedv.com/private, så får man
fuld funktionalitet. Jeg kører SME 5.1.2, men mon ikke det er det samme som
SME 5.5

Per

Fra : Claus Albøge

Dato : 07-10-02 21:02

"Kim Bjoern Nielsen" <fornavn.efternavn@pjat.dk> writes:

> Er der nogle der har erfaringer med at modificere en SME 5.5 server
> til at fungere som public dns server (inkl. MX)?

Jeg kender ikke meget til SME, men det burde ikke tage mange minutter
at sætte djbdns op.

http://cr.yp.to/djbdns/blurb.html

> Og/eller en eller anden rbl løsning?

Hvad tænker du på her?