Svampe
Fra : gerda

Dato : 07-10-02 16:12

Hej allesammen

Hvad mon det er for en svamp jeg har fundet i kanten af min græsplæne
under bladene af en stor gunnera, der er begyndt at mærke kulden i
efteråret ?

Der står en stor bue af svampe i størrelsen 4 -10 cm store.
De dufter dejligt, men smager de også dejligt ? Kan de spises ?
Er det en tragthat af en slags ?
Alm. hekseringsvampe plejer aldrig at blive så store, eller gør de ?
Jeg har forsøgt at lægge et par billeder på binaer under svampe.
Kan nogen hjælpe med svar ?

Kærlig hilsen
Gerda

Fra : gerda

Dato : 07-10-02 16:36

>Jeg har forsøgt at lægge et par billeder på binaer under svampe.
>Kan nogen hjælpe med svar ?>

Oh...
Hvordan sender man et billede til binaer ?
Når jeg vælger attachments og billederne får jeg en besked om at Agent
medfører en fejl og lukker og jeg kan se billederne ikke er sendt

Gerda

Fra : Ivan

Dato : 07-10-02 18:49

> Hvordan sender man et billede til binaer ?
> Når jeg vælger attachments og billederne får jeg en besked om at Agent
> medfører en fejl og lukker og jeg kan se billederne ikke er sendt
>
> Gerda

hej Gerda

har lige kikket på dine billeder i binær, jegkender ikke disse. Men billeder
er der i binær

Fra : gerda

Dato : 09-10-02 16:01

Jeg ville så gerne vide, hvad det er for svampe, jeg har fundet i min
have. Er der slet ingen, der ved noget om det ?
Måske hjælper endnu et billede fra i dag ?
se dk.binaer: svampe 100902-01

Mvh
Gerda