formatering af tekst
Fra : Robert Jensen

Dato : 07-10-02 16:09

Har brug for at skrive noget tekst der er formateret ligesom en tabel i
f.eks word eller lign.
noget lignende nedestående

navn adresse post nr by

har læst i mine bøger at jeg kan importere en tekstfil i flash, men jeg
syntes måske at der er en lidt besværlig måde at lave det på.

er der nogle nemmere ???

Robert Jensen

Fra : Bo Dudek

Dato : 07-10-02 20:41

>Har brug for at skrive noget tekst der er formateret ligesom en tabel i
>f.eks word eller lign.
>noget lignende nedestående
>
>navn adresse post nr by

forstår ikke helt spørgsmålet.. ?? ehm, har du brug for at lave en
layout mæssig opstilling, som svarer til at proppe ovenstående felter
ind i en tabel - f.eks. i Word?? og alle de data.. skal de kunne
redigeres eksternt, eller er det ok, at du kun kan rette i dem i flash
??

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Robert Jensen

Dato : 07-10-02 22:13

har kun brug for at rette dem i flash.
og det jeg vil er at lave en layout mæssig opstilling der ligner det man kan
lave i word og lign.

mvh

Robert

Fra : Bo Dudek

Dato : 07-10-02 22:30

>har kun brug for at rette dem i flash.
>og det jeg vil er at lave en layout mæssig opstilling der ligner det man kan
>lave i word og lign.

umiddelbart ville jeg bare lave et tekstfelt pr. kolonne og så aligne
dem bagefter.. dvs, klik med teksttool på skærmen, taste linie 1,
tryk enter, tast linie 2, tast enter.. osv osv..

got that?

Fra : Robert Jensen

Dato : 07-10-02 23:00

ja det giver den ønskede effekt.
er bare meget forundret over at et kanont program som flash ikke har flere
muligheder inden for text formatering.

tak for hjælpen.

Fra : Bo Dudek

Dato : 08-10-02 18:10

>ja det giver den ønskede effekt.
>er bare meget forundret over at et kanont program som flash ikke har flere
>muligheder inden for text formatering.

tjoeh, både og.. for flash er lavet til rich media sites.. og endeløse
baner af tekst er vel ikke definitionen på rich media.. så det er jeg
egentlig ikke forundret over..

hvor mange procent animationer ser du kontra procent text?? nej vel..
;)